BMW Seria 2 Active Tourer marchează două premiere pentru bavarezi – primul monovolum al mărcii și primul model cu tracțiune față.
BMW Seria 2 Active Tourer reprezintă o piatră de încercare pentru marca din Munchen. Active Tourer este primul monovolum al unei mărci care în urmă cu 10 ani refuza vehement ideea de a avea un reprezentant și în această clasă. Mai mult, BMW Seria 2 Active Tourer este primul model cu tracțiune față al mărcii bavareze.
Pe BMW Seria 2 Active Tourer îl vom putea vedea pe viu la Geneva, unde echipa auto motor și sport va fi prezentă. Noul model este în fapt un monovolum compact, având o lungime de 4,3 m, 1,8 m lățime și 1,5 m înălțime. Ampatamentul se ridică la 2,67 m, suficient pentru a oferi un interior încăpător. Interiorul este modulabil în limitele normalului, bancheta spate fiind rabatabilă în configurație 40:20:40.
Volumul disponibil pentru bagaje în cazul lui BMW Seria 2 Active Tourer variază între 468 și 1510 l. Hayonul se deschide automat, fiind electric, în momenul în care treci cu piciorul pe sub bara din spate. Ca echipare, clienții vor putea alege între Sport Line și Luxury Line, dar există și opțiunea unui pachet M.
BMW Seria 2 Active Tourer este primul model din segmentul premium al clasei compacte care va fi echipat cu Head-Up Display, care proiectează – integral color – toate informaţiile relevante pentru condus în câmpul vizual al conducătorului. În loc să fie afişată pe parbriz, informaţia este prezentată pe un ecran care se extinde între volan şi parbriz. Acesta permite conducătorilor să vizualizeze toate informaţiile importante fără a-şi abate atenţia de la traseu.
Vor exista la debutul vânzărilor două motorizări pe benzină și una diesel. În gama BMW își face astfel debutul propulsorul de 1,5 l și 136 CP în trei cilindri, lansat pe Mini. Acesta promite sub capota versiunii 218i performanțe decente (0-100 km/h în 9,3 s și 200 km/h viteză maximă) și consum mic (4,9 l/100 kmh).
BMW Seria 3 Plug-in Hybrid, imagini-spion
Gama este completată de 225i, cu motor în patru cilindri (231 CP și 0-100 km/h în 6.8 s) și de dieselul 218d, care are patru cilindri și 150 CP. Ca şi cele două versiuni pe benzină, şi acest propulsor face partea din noua generaţie şi dezvoltă o putere maximă de 110 kW/150 CP, în timp ce vârful curbei de cuplu este la 330 Nm între 1750 şi 2250 rpm. Ulterior vor apărea 216d, 220d şi 220i, în timp ce xDrive va deveni disponibil pentru 220d şi 225i.
Comentarii închise.