„Portret de călător” primul podcast românesc de storytelling despre călători și destinații, menit să…
Reportaje
-
-
Deși va rămâne mereu în istorie pentru invovațiile pe care le-a adus în domeniul siguranței auto, acum Volvo Amazon este aici pentru a ne spune o poveste despre cum visurile din copilărie nu se uită niciodată, ci doar doar se împlinesc.
-
- ReportajeȘtiri
În căutarea sunetului perfect: povestea românului care a revoluționat interioarele de la Koenigsegg
Marian Gădău este un nume cu rezonanță pentru „audiofilii“ auto din România. Timp de un deceniu, a produs unele dintre cele mai performante sisteme adio din mașinile de la noi, iar acum, lucrează la Koenigsegg, unde vrea să revoluționeze nu modul în care sună muzica într-o mașină sport, ci în întreaga industrie auto!
-
În istoria sa de un secol, BMW a ajuns să cunoască foarte bine arta tranformării. De la producția de motoare de avion, a trecut la construcția de automobile, pentru ca în momentele sale de declin să ajungă să producă oale de gătit sau frâne de tren. Însă BMW a avut de fiecare puterea să revină, să inoveze și să urce în topul celor mai mari constructori de automobile.
-
O prea ușor uitată pagină din istoria noastră auto, Dacia Sport MD87 a fost o creație colosală a unui inginer idealist, într-o perioadă cu posibilități limitate. Iată povestea inedită a Daciei cu motor central, spusă chiar de creatorul ei, Nicolae Cosmescu.
-
Deși interesul pentru automobilele de epocă a luat o mai mare amploare în ultimii ani, pasiunea românilor pentru mișcarea retro are în spate o lungă tradiție, care datează de la sfârșitul anilor ’60.
-
-
Primul automobil românesc produs în serie mare, M461, a fost exportat în peste 30 de țări de pe patru continente, reușind astfel să pună pentru prima dată România pe harta automobilistică a lumii. Iar respectul câștigat atunci se păstrează și astăzi.
-
- ReportajeRetroȘtiri
Raidul Transfăgărășan: mașinile clasice au cucerit cea mai frumoasă șosea din lume
În weekendul 3-4 octombrie, Retromobil Club România, autoritatea națională FIVA (Fédération Internationale des Véhicules Anciens), a organizat a douăsprezecea ediție a Raidului Transfăgărșan, la care au luat parte circa 50 de echipaje.
-