Home ȘtiriProiecte secrete Noul Mercedes C43 AMG cu motor în 4 cilindri de 390 CP și E-Turbo

Noul Mercedes C43 AMG cu motor în 4 cilindri de 390 CP și E-Turbo

de George Grosu

Noua generație Mercedes Clasa C (W206) lansată în primăvara anului 2021 va avea din nou în gama sa o versiune sportivă de bază AMG care va debuta în cursul anului 2022. Prototipurile camuflate ale noii versiuni care va fi disponibilă atât ca berlină cât și break, au fost surprinse recent în timpul testelor de anduranță.

Când Mercedes a prezentat în vara anului trecut noul Mercedes Clasa C cunoscut sub codificarea W206, a fost clar că va începe o nouă etapă pentru viitoarea versiune sportivă AMG aparținând acestei noi generații și care va fi dotată cu un motor turbo în 4 cilindri având denumirea M 254, cel puțin în versiunea AMG entry-level. Actualul C43 AMG are în prezent un propulsor V6 de 3 litri biturbo oferit în combinație cu tracțiunea integrală. Acesta dezvoltă o putere de 390 CP și un cuplu de 520 Nm.

La debutul generației Clasa C (W206) de la Mercedes, motorul M 139 cu 4 cilindri supraalimentat cu turbocompresor și cilindree de 2 litri în cele două versiuni de putere 387 CP / 480 Nm și 421 CP / 500 Nm, cunoscut de la modelul compact Clasa A 45 AMG, nu a fost luat în calcul din motive de marketing.

În schimb, s-a optat pentru noul propulsor turbo M 256 cu 4 cilindri de 2 litri care a fost introdus pentru prima dată pe recentul facelift al modelului Clasa E. În cazul viitorului C43, acest motor este susținut de un generator ISG de 48 volți cu 20 CP iar denumirea comercială va fi AMG E-Turbo. În comparație cu unitatea standard M 254 care furnizează 272 sau 313 CP, AMG-ul entry-level al Clasei C va dispune de 390 CP. Nu este încă sigur dacă noul Mercedes C43 AMG va fi denumit într-un final C53 însă, un lucru este cert, pe lângă varianta de caroserie sedan, va fi propusă și varianta break cu denumirea C43 T sau C53 T.

Cele două prototipuri camuflate în variantele de caroserie sedan și break surprinse în timpul testelor de fotografii de la Motor Presse Stuttgart ne dezvăluie o primă idee asupra aspectului viitorului Mercedes Clasa C AMG. Pe lângă barele de protecție dotate cu spoiler și fante de aer generos dimensionate în cazul celei frontale, se poate observa sistemul de evacuare dotat cu patru țevi, câte două pe ambele părți. De asemenea se mai pot distinge componentele specifice ale sistemului de frânare poziționate în spatele jantelor din aliaj cu design elaborat tipic pentru versiunile AMG.

În interior, noul Mercedes C43 AMG va avea implementat sistemul de infotainment MBUX revizuit, cu un afișaj mare în consola centrală. În cazul versiunilor AMG, mega-display-ul ar trebui să facă parte din echipamentul standard. Important pentru versiunea break este volumul portbagajului care în acest caz, a crescut cu câțiva litri.

Foto: Motor Presse Stuttgart

Prototip Mercedes C43 AMG sedan la teste
Prototip Mercedes C43 AMG sedan la teste
Prototip Mercedes C43 AMG sedan la teste
Prototip Mercedes C43 AMG sedan la teste
Prototip Mercedes C43 AMG break la teste
Prototip Mercedes C43 AMG break la teste
Prototip Mercedes C43 AMG break la teste
Prototip Mercedes C43 AMG break la teste
Prototip Mercedes C43 AMG break la teste

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.

Acest site utilizeaza "cookies". Accept Ce înseamnă "Cookie"?