Home Știri Tehnologie sau exotism – Audi e-tron își dezvăluie interiorul

Tehnologie sau exotism – Audi e-tron își dezvăluie interiorul

de Aurel Niculescu

Constructorul din Ingolstadt a decis că este timpul să ne ofere mai multe informații despre primul lor automobil complet electric – SUV-ul e-tron, dezvăluind pentru prima oară cum va arăta interiorul acestui crossover al viitorului.

Audi se ocupă de promovarea modelului e-tron aproape neîncetat încă de la prezentarea conceptului omonim – lansat la ediția 2015 a Salonului Auto de la Frankfurt, însă din fericire nu mai avem de așteptat foarte mult până la prezentarea oficială. Ca o paranteză, aceasta ar fi trebuit să aibă loc pe 30 august la Bruxelles (locația de producție), însă arestarea CEO-ului Rupert Stadler a dat planurile interne peste cap – Audi promite totuși o lansare până la sfârșitul anului undeva în SUA și primele livrări la început de 2019.


Surpriza zilei vine odată cu „dărnicia” mărcii germane, care ne prezintă primele imagini oficiale cu interiorul unui prototip necamuflat, unul extrem de tehnologizat, așa cum îi stă bine unui model care va fi cu siguranță „vitrina tehnologică” a companiei de anul viitor. Nu mai puțin de cinci ecrane regăsim în jurul postului de conducere – două dintre ele fiind OLED-uri de 7 inch care transmit imagini de la camerele video exterioare, gândite să înlocuiască oglinzile clasice. În rest, atmosfera generală este asemănătoare cu cea regăsită la bordul noilor modele de top – cu ecrane de mari dimensiuni pentru instrumentarul de bord, sistemul de infotainment și panoul de comandă/control a climatizării.


Conform datelor tehnice preliminare, cele două motoare electrice (care îl vor transforma într-un oponent redutabil pentru Jaguar I-Pace și Mercedes EQ C) vor furniza 355 CP (402 CP în modul Sport, temporar) pentru un sprint la 100 km/h în mai puțin de 6 secunde și o viteză maximă de 200 km/h. SUV-ul „belgian” va avea un pachet de acumulatori de 95 kWh, oferind o autonomie de aproximativ 400 km în ciclul WLTP inclusiv datorită coeficientului aerodinamic de doar 0,28 (ajutat de noile camere video exterioare, echipament opțional) – reîncărcarea de la stații rapide de 150 kW va dura doar 30 de minute, în timp ce o priză „standard” de 400 volți va avea nevoie de 8 ore și jumătate. Interiorul va avea parte de tot luxul Audi – de la spațiu interior generos datorită ampatamentului de 2928 mm la un sistem audio Bang & Olufsen cu 16 incinte acustice și 705 wați.

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.