Pentru mulți, cele mai importante două trăsături ale brandului Citroen sunt designul flamboaiant și suspensia moale, reglabilă.
Reuters spune despre Citroen că va renunța la cea din urmă odată cu actualul C5, un model ce oferă opțional sistemul Hydractive 3+, ultima dezvoltare a principiului folosirii sferelor pline cu lichid în loc de arcuri convenționale.
Motivul, după Reuters, este lipsa de viabilitate a conceptului în gama actuală. C5 este singurul care încă mai oferă suspensie Hydractive, dar și în cazul lui preferate sunt variantele mai ieftine cu suspensie convențională.
Celălalt model ce mai folosea suspensia era modelul de lux C6, dar acesta a fost scos din producție în 2013.
Citroen oricum a fost plasat cel mai jos în ierarhia mărcilor din cadrul grupului PSA. Aici s-a stabilit faptul că DS va fi marca cea mai aproape de premium, urmată de Peugeot și apoi de Citroen.
PSA vrea ca Citroen să devină brandul low-cost al grupului și această măsură conduce evident în acea direcție.