De la începutul lunii aprilie a acestui an, Ionuţ Gheorghe va asigura conducerea activităţilor de marketing ale mărcilor Dacia şi Renault în România.
Ionuţ Gheorghe s-a alăturat echipei Renault România în anul 2006. El are o experienţă de 19 ani în domeniile de marketing şi comunicare, experiență dobândită atât în interiorul companiei, cât şi în alte societăţi. Ionuț Gheorghe face parte dintre managerii Renault România cu un parcurs internațional. El a revenit în România după ce a condus, din Elveţia, operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu (EMEA).
Renault 1.6 dCi Energy ajunge la 160 CP
„După 8 ani dedicaţi mărcilor Nissan şi Infiniti, revenirea în România îmi oferă provocarea de a conduce marketingul a două mărci puternice ale Alianţei Renault-Nissan. Sunt convins că voi face o echipă bună cu liderul pieţei auto din România şi împreună vom continua să menţinem traiectoria de succes a ultimilor ani“, a declarat Ionuţ Gheorghe.
Noul Renault Twingo, cu tracțiune spate
Ionuț Gheorghe preia responsabilităţile deţinute anterior de Mihai Bordeanu, care, de la 1 martie, este director de marketing al Grupului Renault pentru mărcile Dacia şi Renault pe pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta (perimetru geografic denumit în interiorul grupului „North Territory“). Referindu-se la noua sa funcţie din cadrul Grupului Renault, Mihai Bordeanu a declarat: „Este o dublă provocare. Pe de-o parte, voi face marketing în «casa» marketingului (Marea Britanie), testând şi experimentând instrumente noi, mai ales în zona de comunicare online. Pe de altă parte, am ocazia de a activa pe a doua piaţă din Europa ca mărime. Sper, cu echipele de aici, să fac din marca Dacia un jucător de luat în seamă pe piaţa din Marea Britanie“.
Mihai Bordeanu (39 ani) este absolvent al Facultăţii de Cibernetică din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi are o experienţă de 16 ani în marketing. Şi-a început cariera în domeniu la Reckitt Benckiser, în Departamentul de marketing. Ulterior, a lucrat la agenţia de publicitate Lowe Lintas, ca Account Executive, iar mai apoi, la Danone, ca Brand Manager, Senior Brand Manager şi marketing manager.
Formula 1: motoarele Renault în faţa unui nou test
În 2006, s-a alăturat echipei importatorului Toyota în România, unde a ocupat mai multe funcţii: director de marketing, director comercial şi director al mărcii Lexus pentru Divizia Balcani. În 2010, a preluat funcţia de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia şi Renault. Începând de la 1 martie 2014, este director de marketing al Grupului Renault pentru pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru și Malta.
Comentarii închise.