După SUV-urile compacte Lynk&Co 01 și 02, gama pentru România s-a îmbogățit cu un SUV de clasă medie cu propulsie PHEV. Lynk&Co 08 oferă o autonomie electrică impresionantă de 200 km WLTP datorită celei mai mari baterii montate vreodată pe un model PHEV, de 39,6 kWh brut.
Cu prețuri atractive și o platformă premium utilizată și la construcția lui Volvo EX40/XC40, Lynk&Co a atras atenția multor clienți în România. Marca concernului Geely a lansat acum SUV-ul de clasă medie Lynk&Co 08 care dispune de un sistem PHEV cu cea mai mare baterie montată vreodată pe un model PHEV. Bateria cu o capacitate brută de 39,6 kWh conferă o autonomie WLTP de 200 km, care este aproape dublă decât la alte modele PHEV. Bateria se poate încărca la stații AC cu până la 11 kW și la stații DC cu până la 85 kW în numai 33 minute de la 10 la 80%. Puterea de încărcare de 85 kW este similară cu un unor modele electrice de clasă mică și compactă.
Lynk&Co 08 este echipat cu același motor turbo de 1,5 litri și 139 CP combinat cu un motor electric mai puternic decât la Lynk&Co 01, de 211 CP și 350 Nm (145 CP și 338 Nm la 01), ansamblul livrând în total 349 CP față de 280 CP la Lynk&Co 01. Cu un rezervor de 60 litri, autonomia totală ajunge la 1100 km.
Lynk&Co 02 este disponibil ca și celelalte două modele cu două echipări – Core și More – ambele foarte bine dotate standard. Prețurile pornesc d ela 55.990 euro însă la lansare este disponibilă o promoție de 3000 euro, astfel că prețul de lansare este de 52.990 euro. Culorile Sunset Copper, Mineral Green, Crystal White, Sparkling Black sunt opționale și costă 980 euro.
Echiparea de bază Core vine cu scaune față reglabile electric și încălzite, climă automată pe 2 zone, sistem de navigație, Apple CarPlay și Android Auto, display de 15,4 inchi pentru sistemul multimedia și 10,2 inchi pentru instrumentele digitale de bord, încărcare wireless pentru telefon, încărcare DC pentru baterie la 85 kW și încărcare bidirecțională, janrte de aliaj de 19 inchi, pachet comăplet de sisteme de asistență cu cameră la 360 grade, pilot automat adaptiv, asistent pentru coliziuni din spate, asistent activ de bandă, recunoaștere semne de circulație.
More vine suplimentar cu scaune față ventilate și cu masaj, banchetă spate încălzită, climă automată pe 3 zone, sistem audio Harman Kardon cu 23 difuzoare și cameră interioară.
„Lynk & Co 08 reflectă angajamentul nostru de a livra pe piața din România un SUV cu caracter distinct, care răspunde așteptărilor actuale: tehnologie avansată, mobilitate sustenabilă și o experiență premium integrată într-un singur concept. Cu o capacitate de rulare electrică extinsă, neegalată până acum în segmentul plug-in hybrid european, și o autonomie combinată care depășește 1.100 km, modelul 08 se distinge ca primul SUV de acest tip din Europa care atinge acest prag. Oferă libertatea de a parcurge distanțe considerabile în regim complet electric, dar și eficiența necesară pentru călătorii lungi, poziționându-se ca un reper tehnologic în categoria sa.” – Cristian PRICHEA, Market Manager Lynk & Co România.
Hyundai a prezentat la salonul auto de la Munchen conceptul Hyundai Concept Three care prefigurează…
Leapmotor își extinde gama de modele în Europa cu un hatchback electric. Leapmotor B05 este…
M-am infiltrat oficial, din postura de jurnalist, în ieșirea tradițională pe Transfăgărășan a membrilor Porsche…
Audi a prezentat la Milano și ulterior la Salonul Auto de la Munchen, Audi Concept…
Mercedes a făcut un test în condiții reale cu modelul Mercedes EQS, echipat cu baterii…
Ferrari 849 Testarossa înlocuiește SF90 Stradale dar sub caroserie nu se ascunde un V12 precum…
Acest site utilizeaza cookies.