Home Știri Noul Peugeot 108, mai simpatic și cu posibilități de personalizare

Noul Peugeot 108, mai simpatic și cu posibilități de personalizare

de
blank

În continuare rezultat al colaborării dintre grupul PSA și Toyota, noul Peugeot 108 vine cu motoare noi și dotări moderne.Peugeot 108 1

Pregătit pentru Salonul auto de la Geneva, noul Peugeot 108 schimbă ușor registrul și propune un design simpatic și atractiv în locul aspectului destul de simplist al vechiului 107. Mai mult, pe lângă detaliile atent lucrate, citadina franceză dispune și un număr mare de posibilități de personalizare pentru a putea ține piept rivalilor Fiat 500, Opel Adam, Citroen DS3 și noului Renault Twingo. Pe lângă clasicele versiuni de caroserie cu două și patru portiere, oferta include și o declinare pseudo-cabrio, cu pavilion textil amovibil. Acesta măsoară 76 de centimetri lungime şi 80 de centimetri lățime, iar procesul de decapotarea este complet automatizat, putând fi inițiat atât de la un buton din bord, cât și din telecomandă.

Citroen C4 Cactus – primele imagini cu noul crossover al francezilor

Măsurând 3470 mm lungime și 1620 mm lățime, Peugeot 108 este mai lung, dar ușor mai îngust decât predecesorul său. În aceste condiții, ne așteptăm la un interior mai generos și mai practic. Volumul portbagajului variază între 170 și 750 de litri, iar cei care nu se mulțumesc cu atât pot renunța la roata de rezervă în favoarea unui kit de pană pentru un plus de 16 litri al volumului util destinat bagajelor. În cazul versiunilor de echipare superioare, bordul va renunța la o parte din butoane și va regrupa comenzile pe o nouă interfață cu ecran tactil cu dimensiunea de 7 inchi, iar printre sistemele de asistență la condus se găsește și o cameră video pentru marșarier.

Test Peugeot 308

Mezinul gamei Peugeot propune o nouă motorizare de 1,2 litri și 82 CP, preluată de la fratele mai mare 208. Versiunea de bază beneficiază de serviciile unui propulsor de 1 litru și 68 CP, ce poate fi cuplat și la o transmisie automată. Inclusiv acesta este nou, nemaifiind preluat de la Toyota, precum în cazul vechiului 107. Ambele motoare sunt aspirate și au doar trei cilindri, iar la debut se pare că nu vor exista alternative diesel.

Deși înlocuitorii lui Toyota Aygo și Citroen C1 încă nu au fost prezentați, colaborarea dintre grupul PSA și Toyota continuă, producția noului Peugeot 108 urmând să se desfășoare pe aceeași linie de asamblare. 

blankblankblankblankblankblankblankblank

Articole similare

Comentarii închise.

Acest site utilizeaza "cookies". Accept Ce înseamnă "Cookie"?