Mitsubishi a prezentat noul Mitsubishi Eclipse Cross, oferit doar cu propulsie electrică. Altfel nu avea cum, pentru că vorbim despre o rudă franceză.
La o primă privire, Mitsubishi Eclipse Cross pare ieșit din studiourile de design Mitsubishi, dar dacă-l studiezi încă ceva timp începi să recunoști liniile lui… Renault Scenic. Pentru că asta este noul Eclipse Cross, un Scenic, dar unul în care japonezii au investit ceva mai mult în a-l adapta propriei imagini sau măcar de a-l depărta de elementele proprii Renault.
Nu asta s-a întâmplat în cazul celorlalte modele preluate de la Renault: Colt (vechiul Clio) sau ASX (Captur). Revenind la Eclipse Cross, producătorul japonez a lucrat destul de mult la partea frontală. Farurile au rămas, dar între ele a fost desenată o noua structură, în relief. Și luminile de zi, cu linii stratificate, au fost redesenate, pentru că cele de la Renault au forma unui romb cu laturile inversate, aluzie la logo-ul mărcii franceze. Și grila inferioară a fost modificată, astfel încât ai nevoie de ceva mai multă atenție pentru a descoperi originile franceze ale mașinii. În cazul lui Mitsubishi Eclipse, japonezii spun că adaptările părții frontale se încadrează în cadrul limbajului Dynamic Shield. Asta în timp ce la partea din spate stopurile Renault au primit o nouă structură internă, iar între acestea a fost trasată o linie (dar nu cu LED), care le unește cu sigla Mitsubishi.
La interior totul e clar. Japonezii nu au mai modificat nimic, decât mici detalii, cum ar fi sigla de pe volan și sigla de pe levierul de comandă a transmisiei, plasat pe coloana de direcție. Sunt prezente și cele două display-uri ale francezilor de la Renault, cu Android Automotive pentru sistemul multimedia. De asemenea, Mitsubishi Eclipse Cross va avea și plafonul electrocromatic care a debutat pe Scenic. De asemenea, volumul portbagajului este de 478 litri și poate ajunge la 1.670 litri cu bancheta spate rabatată.
La debut, Mitsubishi Eclipse Cross va debuta cu bateria mai mare și motorul mai puternic. Adică 218 CP și baterie de 87 kWh, ceea ce ar trebui să asigure autonomie de peste 600 km. Motorul de 170 CP și bateria de 60 kWh (net), care afișează autonomie oficială de 430 km vor debuta pe parcursul anului viitor.