Home Știri Porsche Pipera, cel mai mare complex al grupului VW din Europa de Sud-Est

Porsche Pipera, cel mai mare complex al grupului VW din Europa de Sud-Est

de

Porsche Inter Auto România a deschis un nou centru integrat de vânzări și service destinat mărcilor de lux Audi, Bentley, Lamborghini și Porsche.

Porsche Pipera

Situat în apropiere de Porsche București Nord, Porsche Pipera are deja finalizate și deschise showroomurile și punctele de service pentru Audi și Porsche, urmând ca showroomurile Bentley și Lamborghini să-și poată primi cât de curând clienții într-o ambianță conformă cu standardele mărcilor. Centrul are o suprafață totală de 50.000 mp, o suprafață construită de peste 11.500 mp și un depozit de piese de schimb de 2100 mp. Această investiție, care s-a ridicat la 15 milioane de euro, alături de echipa de specialiști de service, care parcurg periodic programe de perfecționare în țară și în centrele din străinătate ale concernului Volkswagen, vor contribui la un nivel mai ridicat de satisfacție al clienților.

Deși piața auto din România se află încă într-un declin continuu, Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto România, consideră că această investiție este de bun augur atât în cadrul businessului, cât și pentru creșterea imaginii mărcilor reprezentate. „În ultimii ani s-a remarcat o diferență între evoluția per ansamblu a pieței și performanțele segmentelor premium și luxury. Acestea au fost mai stabile, chiar în vremurile cele mai grele și, conform estimărilor noastre, vor fi și primele care se vor redresa. Cu noul complex Porsche Pipera, vom fi excelent poziționați pentru a valorifica potențialul pieței în care activăm, administrând un portofoliu extins de mărci și modele“, a menționat Dana Cortina.

Structura celor două centre, Porsche Pipera și Porsche București Nord, reflectă mai bine segmentarea portofoliului Porsche Inter Auto – mărcile de volum (Volkswagen și Škoda) fiind localizate la Porsche București Nord, iar cele de lux, la Porsche Pipera.

Pe parcursul lunii iunie, cu ocazia deschiderii showroomului Porsche, compania derulează o suită de acțiuni de promovare pentru clienții săi, având în centru o flotă de 22 de automobile Porsche descinse special la București de la fabrica din Stuttgart.

Articole similare