Ferrari a vândut peste 7.044 unități în primul semestru din 2024 ceea ce reprezintă un record absolut în istoria mărcii.
Ferrari a vândut 7.044 unități în primele 6 luni din 2024 față de 6.944 în aceeași perioadă din 2023 ceea ce reprezintă o creștere de 3%. Dintre acestea, 3.484 unități s-au vândut în trimestrul al doilea din 2024, cu 2,7% mai mult față de trimestrul 2 din 2023.
Principalele modele care au susținut vânzările sunt Ferrari Purosangue, Roma Spider și 296 GTS. Alocările pentru Ferrari Daytona SP3 au crescut, conform planurilor inițiale.
Au început și primele livrări pentru Ferrari SF90XX în timp ce vânzările lui Roma și 812 Competizione au scăzut, urmare a apropierii de finalul ciclului de viață.
Modelele 812 GTS și SF90 au ieșit din producție.
Portofoliul include opt modele cu motor termic și patru cu sistem hibrid, proporția în vânzări fiind de 52, respectiv 48%.
Cifra de afaceri în trimestrul al doilea a fost de 1,712 miliarde euro cu 16,2% mai mult decât în același trimestru din 2023 iar profitul net de 511 milioane euro (+17%) cea ce reprezintă o marjă de profit excepțională, de 29,9%. Ferrari este în acest moment cel mai profitabil constructor din industria auto.
Ferrari își va continua expansiunea în lunile ce urmează. În toamnă se lansează noul Ferrari 12 Cilindri, succesorul lui 812 GTS, iar în partea a doua a lui 2025 se va prezenta primul Ferrari electric.
De asemenea, în toamnă este așteptată prezentarea noului supercar care va succede lui La Ferrari. Sub numele de cod F250 se ascunde un hipercar care va avea un sistem de propulsie hibrid dar nu se știe dacă acesta va avea motor V6 ca la Ferrari 499P sau V12. Sunt zvonuri că hipercar-ul ar putea purta chiar numele 499 preluat de la mașina de competiții din cursele de anduranță.
În acest scop, Ferrari a inaugurat pe 21 iunie noua facilitate e-building. Numele este înșelător pentru că acolo nu se vor produce daor modele electrice. În noul e-building se vor produce toate motoarele termice, hibride și electrice pentru modelele Ferrari dar și componentele electrice principale cum ar fi bateriile de voltaj înalt, motoarele electrice și punțile electrificate.











