Renault a înlocuit atât Laguna cât și Latitude cu proaspăt dezvelitul Talisman. Gândirea din spatele acestui model pare să semene foarte mult cu cea a celor de la Peugeot când au decis să creeze 508.
Talisman promite o senzație de premium la bord; Renault spune că a lucrat exhaustiv la calitatea asamblării și calitatea percepută (capitolul la care stau cel mai bine brandurile din Germania).
Talisman vine cu motoare cu capacitate redusă (niciunul mai mare de 1.6 litri), toate supraalimentate și cu promisiunea unui consum foarte redus. Nu s-au specificat încă cifre oficiale, în afară de valoarea de 95 g/km CO2 pe care o poate obține varianta cu cel mai puțin potent motor diesel.
Cutiile de viteze vor fi preponderent automate: modelele TCe 150 și TCe 200 vin doar cu cutie automată cu șapte trepte, iar cele DCi fie cu o cutie manuală cu șase trepte, opțional una automată.
Talisman mai vine cu direcție pe toate cele patru roți (4Control) și cu o platformă complet nouă ce va mai fi folosită și la alte modele din gamă.