Home Știri Mazda anunță creșterea susținută a vânzărilor în 2015

Mazda anunță creșterea susținută a vânzărilor în 2015

de

Cu modele ca 2, 3, 6 sau CX-5, Mazda pare a fi pe un drum ascendent, atât ca imagine și calitate a produselor, cât și din punct de vedere al vânzărilor în creștere peste tot în lume. Acest trend este valabil și pentru România, unde constructorul a anunțat un volum al vânzărilor mai mare cu 20% în primele 6 luni din 2015 comparativ cu anul precedent.

mazdacx3-prices-1

Modelul cel mai căutat a fost 3, disponibil ca hatchback sau berlină, urmat de crossoverul CX-5. Totalul vânzărilor din primele șase luni a ajuns la 457 de unități (189 modelul 3, 133 CX-5), ceea ce înseamnă 20% în plus față de 2014 conferindu-i producătorului o cotă de piață de 2.3%.

Recent a fost lansat în România și modelul CX-3 (foto), un crossover mai mic decât CX-5, cam de mărimea unui Peugeot 2008 sau Ford EcoSport.

Eveniment important pentru Mazda anul acesta este și lansarea noii generații MX-5, model ce va debuta la noi în toamnă și va completa gama reînnoită a mărcii.

Articole similare