VW Golf R Variant va completa gama de mașini cu valențe sportive a producătorului din Wolfsburg. Primele teste au început deja pe Nürburgring.
VW Golf R Variant va debuta comercial chiar în 2014, dacă este să judecăm după faptul că mașina deja a început testele pe Nürburgring fără camuflaj. Este pentru prima oară în istorie când va exista și o versiune break a modelelor R, care sunt vârf de gamă din punctul de vedere al performanțelor.
Primul VW Golf VII R a fost deja livrat în România
Noul VW Golf R Variant este propulsat de aceeași motorizare 2.0 TSI ce dezvoltă 300 CP și livrează un cuplu de 380 Nm. Ca și în trecut, VW Golf VII R beneficiază de serviciile unui sistem de tracțiune integrală permanentă 4Motion. Noutatea constă în faptul că se utilizează un diferențial central Haldex de cea mai nouă generație, a cincea, iar ambele punți dispun de diferențiale electronice care intervin prin sistemul ESP pentru a îmbunătăți tracțiunea în viraje.
VW Golf GTE – fratele electric al lui GTI
VW Golf R Variant este echipat standard cu un sistem ESP decuplabil în două trepte, ce poartă numele de Electronic Stability Control (ESC) Sport. În sesiunile de condus rapid, acesta poate fi setat să intervină mai târziu, lăsându-i șoferului posibilitatea de a derapa ușor, sau poate fi complet dezactivat. Suspensiile versiunii R sunt coborâte cu 20 mm față de cele ale unui Golf standard, respectiv cu 5 mm comparativ cu ale lui GTI. Opțional, se oferă sistemul DCC (Dynamic Chassis Control) care permite reglarea comportamentului dinamic al trenului de rulare.
Comentarii închise.