Home MagazinReportaje Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017: Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo a fost desemnată “Best of Show” şi a primit Trofeo BMW Group

Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017: Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo a fost desemnată “Best of Show” şi a primit Trofeo BMW Group

de

Un triplu succes reuşit de un automobil unic. Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo a fost recompensat cu “Best of Show” în cadrul Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017 ce a avut loc la Cernobbio (nordul Italiei). Juriul a acordat cel mai important premiu al competiţiei – Trofeo BMW Group – unui unicat special din anul 1957. Pe lângă faptul că a fost câştigător al categoriei sale -“Supergioiello – Little Toys for Big Boys” -, coupé-ul cu un design rafinat a fost favoritul principal în rândul spectatorilor şi a câştigat Trofeo BMW Group Italia. În cadrul celei de-a şaptea ediţii Concorso di Motociclette, juriul a acordat premiul “Best of Show” unei motociclete touring de anduranţă ce a fost produsă în Austria. Puch 250 Indien-Reise a fost fabricată în 1933, iar modelul a impresionat specialiştii prin condiţia autentică şi istoria fascinantă.

Concorso d’Eleganza Villa d’Este este considerat cel mai exclusivist şi tradiţional concurs de frumuseţe din lume pentru automobilele şi motocicletele istorice. Şi în acest an, concursul, organizat în comun de BMW Group şi Grand Hotel Villa d’Este, şi-a reconfirmat reputaţia. Selecţia de vehicule, ambianţa de pe ţărmul Lacului Como şi publicul bun cunoscător şi pasionat au generat o atmosferă absolut unică. De asemenea, Concorso d’Eleganza Villa d’Este este un eveniment unic de acest gen, care prezintă concepte şi prototipuri moderne alături de comorile istorice rare. În acest an, designerilor de automobile li s-au alăturat în premieră producătorii de motociclete, care au avut posibilitatea de a-şi prezenta studiile pe două roţi. Datorită acestei sinteze unice, Concorso d’Eleganza Villa d’Este creează o punte interesantă între trecutul şi viitorul mobilităţii.

“Best of Show” pentru ediţia 2017: sinteza între realitate şi ficţiune

Maşina învingătoare, Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo, a fost concepută de Franco Scaglione (1916-1993) în 1957. Designer-şef în perioada marelui carosier italian Bertone a dezvoltat coupé-ul pe baza a trei studii aerodinamice provenite din colaborarea cu Bertone şi Alfa Romeo, în perioada 1953-1955, sub conducerea lui. Până în prezent, acestea sunt cunoscute drept B.A.T. Mobiles – acronimul provine de la Alfa Romeo Berlinetta Aerodinamica Tecnica. Prototipul are o caroserie din aliaj, în egală măsură aerodinamică şi elegantă. Sub capotă s-a aflat un motor cu patru cilindri, capabil să dezvolte 100 CP, iar prototipul a fost predecesorul modelului de serie Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale, prezentat în 1959. Prin urmare, poate fi considerat o sinteză între realitate şi ficţiune.

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.