În Franța apare o nouă revistă auto, de data aceasta dedicată mărcii Dacia. Publicația se numește Daciattitude și apare pe piață de patru ori pe an.
Succesul mărcii Dacia în Franța este confirmat și de apariția primei reviste auto dedicate mărcii pe această piață. Daciattitude se găsește la chioșcurile de ziare din 25 octombrie și are un preț de 3,9 euro. Revista va apărea pe piață de patru ori pe an.
Dacia obține cea mai mare creștere a vânzărilor din Europa
Apariția acestei publicații este justificată de faptul că Dacia a vândut în Franța până acum peste 500.000 de unități. Franța este în prezent prima piață ca volume vândute pentru marca românească. Tot aici există și cel mai numeros fan club al mărcii. Acesta organizează an de an un eveniment denumit Picnic Dacia, care adună de fiecare dată peste 10.000 de participanți.
Prețuri în România pentru Dacia Duster facelift
Revista are și un site, ce poate fi găsit la adresa www.daciattitude.net. În primul număr al ediției tipărite poate fi regăsit un test amplu cu noul Logan MCV, dar și reportaje precum cel realizat cu un colecționar ce deține o Dacia Sport 1410.