Drive Together, noua campanie de la Mazda, ne reaminteşte de emoţia de a fi şofer în vremuri în care multe dintre mărcile de automobile se îndreaptă cu viteză în direcţia diminuării rolului şoferului.
Campania scote în evidenţă bazele mărcii centrate pe latura umană și se concentrează pe felul în care simţurile umane sunt ascuțite în timpul condusului. Legătura care se creează între şofer şi maşină este ceea ce Mazda numeşte Jinba Ittai, o expresie japoneză folosită la origine pentru a descrie armonia perfectă atinsă între un arcaş călare şi calul său.
Referindu-se la noul concept de comunicare, Dragoș Grapinoiu, manager de marketing Mazda România, a declarat: “Pe măsură ce alte mărci de automobile limitează condusul prin schimbările tehnologice, rolul nostru este de a crea maşini care aduc şoferii şi maşinile lor împreună. Designerii şi inginerii noştri se străduiesc încontinuu pentru a perfecţiona acest aspect. Suntem de părere că o comunicare eficientă între om şi maşină nu numai că face condusul mai sigur, dar şi mai satisfăcător, mai plăcut şi mai distractiv. Ne dorim ca oamenii să conducă maşinile noastre, nu să fie pasageri. Campania Drive Together evidenţiează conexiunea dintre maşină şi şofer.”
Prima reclamă TV pune în oglindă simţurile umane cu diferite elemente ale unui automobil Mazda şi prezintă noua Mazda3. Campania Drive Together rulează pe toate canalele Mazda şi apare la TV, în print şi online. Mai multe informații despre campanie sunt disponibile aici www.mazda.ro/spiritul-mazda/drive-together.
Credite
Director de marketing: Ignacio Beamud, Director Marketing Operations, Mazda Motor Europe
Agenţie: Team Cosmo / Antidote
Director de creaţie: Tim Ashton
Director de cont: Marco Köditz
Echipa de creaţie: Toby Derham
Director de planificare: Elena Bernardelli
Producător: Tim Greven
Compania de producţie: soup.filmproduktion GmbH, Berlin
Director: Christian Webber