În cadrul unui spectacol total desfășurat la Seul, Kia și-a prezentat noul logo, un nou slogan și peste o săptămână va anunța noua direcție a mărcii.
Kia Motors Corporation și-a dezvăluit noul logo și noul sloganul global al mărcii, moment care marchează începutul unei transformări profunde, cu scopul de a deveni un lider în viitoarea industrie a mobilității.
Noul logo, complet modificat față de cel de până acum, se aseamănă cu o semnătură scrisă de mână și are o linie ritmică, neîntreruptă, care vrea să sugereze inspirație și ascensiune printre schimbările profunde prin care trece industria auto în această perioadă.
Noul logo a fost dezvăluit în timpul unui spectacol pirotehnic record pe cerul de deasupra orașului Seul, Coreea de Sud. Evenimentul a beneficiat de 303 „piro-drone” care au lansat sute de artificii într-un spectacol artistic sincronizat, luminând și sărbătorind noul început al mărcii Kia. Acest lucru a stabilit un nou record mondial Guinness pentru „Cele mai multe vehicule aeriene fără pilot (UAV) care lansează focuri de artificii simultan”.
În același timp, Kia a prezentat și noul slogan global al mărcii: “Movement that inspires” – „Mișcarea care inspiră”. Pe data de 15 ianuarie, Kia va avea evenimentul “New Kia Brand Showcase”, în cadrul căruia va prezenta detalii despre noua strategie, inclusiv scopul și filozofia mărcii, precum și aplicarea pe viitoarea gamă de produse Kia.