Lexus a ales salonul auto ce are loc în aceste zile în capitala Japoniei pentru a prezenta un concurent pentru Audi A5, BMW Seria 4 și Mercedes E-Class Coupé.
După conceptele Lexus LF-LC şi Lexus LF-CC, care au ridicat așteptările referitoare la coupé-ul de clasă medie al japonezilor, iată ca a venit momentul debutului oficial. Noul RC Coupé, deși este strâns înrudit cu sedanul IS, afișează un design puternic emoțional, cu câteva accente avangardiste. Silueta fluidă a caroseriei exprimă putere, grației pasajelor roților puternic evazate, iar detaliile de design tăioase, precum blocurile optice și grila radiatorului, au darul de a introduce în peisaj și o latură agresivă a caracterului.
Față de IS, RC Coupé este cu 30 mm mai lung, cu 30 mai lat și cu 35 mai scund, habitaclul oferind doar patru locuri. Ampatamentul este și el redus cu 70 mm, pentru a spori agilitatea, dar sacrifică într-o anumită măsură spațiul la nivelul genunchilor pentru pasagerii din spate.
Sub denumirea RC 350 este propus un motor V6 de 3,5 litri, alimentat cu benzină, ce dezvoltă 314 CP la 6400 rpm. În acest caz, transmiterea puterii către roțile spate se realizează prin intermediul unei cutii de viteze automate cu opt trepte. Alternativ, în bună tradiție Lexus, este oferită și o versiune de motorizare hibridă. Beneficiind de un total de 217 CP, sistemul hibrid al lui RC 300h este compus dintr-un motor termic de 2,5 litri și 176 CP, precum și un electromotor de 105 kW. Trenul de rulare dispune de suspensie cu brațe duble suprapuse pentru roțile din față și de tip multilink pentru cele spate, iar pe anumite piețe, RC Coupé va fi oferit inclusiv cu tracțiune integrală.
Lexus GS 300h, disponibil în România
În vederea îmbunătățirii ergonomiei centralei de infotainment cu display de 7 inchi, la interior notăm apariția noului sistem de control Remote Touch Interface, ce poate primi comenzi tactile.
Comentarii închise.