Home Știri Noul Fiat 600 a fost lansat în România: mild-hybrid și electric

Noul Fiat 600 a fost lansat în România: mild-hybrid și electric

de Dan Damian
Fiat 600

Fiat 600 a avut parte de o lansare cu stil în România. Stil italian, desigur, pentru acest model disponibil atât cu motor termic, cât și în versiune electrică.

Autoitalia, importatorul oficial Fiat în România a organizat aseară lansarea acestui noul model de clasă mică în România. Fiat 600 este, dacă vreți, fratele mai mare al lui Fiat 500 și este disponibil încă de la început în versiune strict electrică sau mild-hybrid. Gândiți-vă la un Peugeot 2008 sau un Jeep Avenger (modele cu care împarte platforma) tratat însă în stil italian.

Fiat 600

Fiat 600 este disponibil în România în versiune electrică, Fiat 600e, cu un motor de 156 CP și 260 Nm, alimentat de o baterie de 54 kWh (brut), care asigură autonomie oficială de 410 km. Cu aceste specificații, Fiat 600e accelerează de la 0 la 100 km/h în 9 secunde și atinge un maxim de 150 km/h. Puterea de încărcare maximă a bateriei este de 100 kW, ceea ce înseamnă că poți încărca până la 80% în mai puțin de jumătate de oră.

Modelul electric, Fiat 600e, este disponibil în două versiuni de echipare: Red (de la 36.000 euro) și La Prima (de la 41.000 euro).

Fiat 600

Crossoverul italian este disponibil și cu motorizare mild hybrid: știm deja motorizările, sunt folosite pe modelele mai multor mărci din grupul Stellantis: 1,2 turbo de 100 CP, care pornește de la 22.900 euro și același motor, dar cu 136 CP. Ambele versiuni au inclus și un sistem mild-hybrid mai evoluat, cu un motor electric de 29 CP, care îți permite să faci manevrele de parare și să pleci de pe loc în modul strict electric.

Fiat 600

La interior, Fiat 600 are o planșă de bord proprie, dar se mai recunosc anumite repere de la Peugeot sau Jeep. Tabloul de bord este format dintr-un display de 7 inchi, iar cel central, plutitor, are diagonala de 10 inch. La nivel de conectivitate, poți avea abonament de date, dar și Apple CarPlay și Android Auto wireless. Constructorul italian mizează și pe câteva funcții care nu sunt în mod normal întâlnite în clasa mică, cum ar posibilitatea de a comanda scaunul șoferului cu funcție de masaj pentru spate.

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.