Peugeot continuă campania de electrificare și oferă acum tehnologia pilelor de combustie cu hidrogen, deocamdată doar pe noul Peugeot e-Expert Hydrogen.
Se discută de mult timp despre utilizarea hidrogenului ca sursă de energie electrică on-board, pentru că oferă avantajul unei alimentări rapide și autonomie superioară propulsiei electrice din energia bateriilor. Pe de altă parte stațiile de distribuție de hidrogen sunt puține, iar uzinele de producție și mai puține.

Iată însă că Peugeot face primul pas în acest segment, dar doar pe un model utilitar. Noul Peugeot e-Expert Hydrogen este primul Peugeot care folosește tehnologia pilelor de combustie pe bază de hidrogen. Baza o constituie modelul electric e-Expert, propulsat de energia din baterie. Modelul alimentat cu hidrogen are sub capotă o pilă de combustie, iar pe puntea față este plasat motorul electric de 136 CP și 260 Nm (același de la modelul electric e-Expert). Sub scaune este plasată o baterie de 10,5 kWh, iar sub podea găsim un sistem format din 3 rezervoare de hidrogen, cu o capacitate de 4,4 litri de hidrogen comprimat la o presiune de 700 bari.

Sistemul de propulsie la noului Peugeot e-Expert Hydrogen este unul complex și se bazează pe pilele de combustibil, care combină hidrogenul din rezervoare cu oxigenul pentru a produce (on-board) energia necesară motorului electric. Acesta poate fi însă alimentat și de bateria de 10,5 kWh, baterie care se poate încărca, cu ajutorul încărcătorului trifazat, de 11 kW, plasat în compartimentul motor, în mai puțin de o oră la un Wallbox de 11 kW (32A). La o priză de mare putere (16A) încărcarea durează 3 ore, iar la una normală (8A) este nevoie de 6 ore pentru încărcarea completă.
Sistemul pe pile de combustibil al lui Peugeot e-Expert Hydrogen asociază mai multe versiuni de propulsie, în funcție de necesitățile de moment:















