Modele noi Știri

Jaguar F-Pace facelift: interior nou, Plug-in Hybrid și un nou motor cu 6 cilindri

Jaguar F-Pace facelift
Jaguar F-Pace facelift

Constructorul britanic a prezentat îmbunătățirile aduse celui mai mare SUV al său. Jaguar F-Pace facelift se prezintă cu un interior redesenat, versiune Plug-in Hybrid și un nou sistem de infotainment.

Lansat în 2016, Jaguar F-Pace, primul SUV din istoria constructorului britanic, a ajuns la momentul unui facelift care să-l aducă mai aproape de evoluția tehnologiei din ultimii patru ani.

Jaguar F-Pace facelift

Jaguar F-Pace facelift mizează pe schimbări subtile de design la nivelul exteriorului, cum ar fi farurile cu o nouă semnătură luminoasă (un dublu J), spoilere modificate și stopuri modificate, cu o altă arhitectură, a cărei semnătură este preluată de la electricul i-Pace.

Dacă exteriorul se prezintă la o evoluție, la interior avem deja o revoluție, pentru că Jaguar F-Pace facelift are o cu totul altă planșă de bord. Altă arhitectură, alte culori, altă poziționare pentru gurile de ventilație, amplasate acum mai sus, pe aceeași linie.

Jaguar F-Pace facelift

Tabloul de bord digital, de 12,3 inch (standard pe SE și HSE) are o nouă structură cu ajutorul căreia afișează mai multe informații și într-un mod mai atrăgător, iar pe centru găsim un display de 11,1 inch, curbat, încastrat într-o carcasă din aliaj de magneziu, cu margini foarte subțiri. Este noul sistem de infotainment Pivi Pro, mai luminos, care oferă mai multe opțiuni de conectivitate, printre care navigație cu date de trafic, update-uri over the air, conectivitate CarPlay și Android Auto. Pentru a-i asigura o pornire intantanee, sistemul Pivi Pro are o sursă de alimentare separată.

Schimbătorul este complet redesenat și devine element de design, cu lateralele din aluminiu și zona de aderență din piele, cu cusături în stilul mingii de cricket.

Printre upgrade-uri figurează și achiparea sistemului de climatizare cu ionizare și un filtru capabil să rețină particulele ultrafine PM 2.5.

Motorizări noi, cu 4 și 6 cilindri

Jaguar F-Pace facelift este disponibil cu 4 motorizări pe benzină și 3 turbodiesel. Gama diesel începe cu propulsorul de 2 litri, oferit în versiuni cu 163 CP și 204 CP și continuă cu motorul de 3 litri, cu 6 cilindri în linie, care produce 300 CP. Toate aceste motorizări sunt echipate cu un sistem de 48V, deci sunt mild-hybrid.

Jaguar F-Pace facelift

În gama propulsoarelor pe benzină găsim motorul de 2 litri și 250 CP, acesta fiind motorul de intrare în gamă. Jaguar F-Pace facelift oferă acum un nou motor de 3 litri, cu 6 cilindri în linie, mild-hybrid, care produce 400 CP cu ajutorul unui compresor acționat electric și al unuia turbo. Acest motor este oferit și în versiune de 340 CP.

Versiunea PHEV, P400e, este cea mai puternică, cu un total de 404 CP obținuți din motorul pe benzină, de 2 litri și din cei 143 CP ai motorului electric. Bateria a are o capacitate de 17,1 kWh și poate asigura o autonomie electrică de maxim 53 km. Consumul mediu oficial este de 2,2 litri/100 km. Jaguar P400e accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,3 secunde. Bateria se poate încărca la o stație fast-charge (DC, 30 kW) în 30 de minute (0 – 80%) și într-o oră și 40 de minute de la un wall-box de 7 kW.

Indiferent de motorizare, Jaguar F-Pace facelift este disponibil standard cu tracțiune integrală și cutie de viteze automată, cu 8 trepte.