Britanicii au prezentat recent o împrospătare a modelului Discovery, prezentat inițial în toamna lui 2016. SUV-ul de clasă mare, cu lungime de aproape 5 metri și până la șapte locuri disponibile șa interior, a păstrat aproape neschimbată aparența exterioară, deși, pentru cei interesați de cele mai mici detalii, există unele modificări, în special la compoziția blocurilor optice față/spate.
Interiorul este însă locul în care s-au produs cele mai multe modificări. Consola centrală a fost integral reproiectată și găzduiește acum un nou touchscreen cu diaginala de 14 inchi, adică mai mare cu 48% decât ecranul anterior. Sistemul de infotainment este și el nou, cu o interfață similară celei întâlnite la modele mai recente ale mărcii, cum ar fi noul Defender. Tot un display a înlocuit și tabloul de bord cu vitezometru și turometru analogice ale versiunii anterioare.
Integrarea smartphone-urilor se face cu ajutorul Apple CarPlay și Android Auto. Noul Discovery permite conectarea simultană a două smartphone-uri prin Bluetooth, iar dotarea standard include încărcarea wireless. Există la bord și suporturi pentru tablete montate în spătarele scaunelor din față, dar și un hotspot-ul WI-FI 4G care permite conectarea a opt dispozitive.
O altă modificare notabilă este trecerea de la comanda rotativă a transmisiei la una ceva mai tradițională, dacă putem spune așa, cu acționare liniară. Volanul intergrează de asemena noile comenzi tactile regăsite la modele noi ale companiei.
Noul Discovery introduce un trio de motorizări Ingenium, cu șase cilindri în linie benzină și diesel, echipate cu tehnologie Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV), pentru eficiență și performanță sporite. Acestea sunt disponibile alături de varianta de motorizare pe benzină P300 cu patru cilindri și cu un nou sistem inteligent de tracțiune integrală.
Gama de motorizări arată acum așa:
- P300: 300CP (221kW), 2.0-litri cu patru cilindri pe benzină, cuplu de 400Nm la 1,500-4,500rpm
- P360: 360CP (265kW), 3.0-litri cu șase cilindri pe benzină MHEV, cuplu de 500Nm la 1,750-5,000rpm
- D250: 249CP (183kW), 3.0-litri cu șase cilindri diesel MHEV, cuplu de 570Nm la 1,250-2,250rpm
- D300: 300CP (221kW), 3.0-litri cu șase cilindri diesel MHEV, cuplu de 650Nm la 1,500-2,500rpm
Land Rover promite că suspensia pneumatică oferită standard oferă confort indiferent de condițiile de deplasare. Aceasta include reglarea automată pe înălțime, pentru a îmbunătăți aerodinamica și a obține o economie de carburant la condusul pe autostradă. Sistemul de adaptare automată al suspensiei – Adaptive Dynamics – monitorizează mișcările caroseriei de până la 500 de ori pe secundă și reacționează aproape instantaneu pentru o manevrabilitate sporită. În plus, noul Discovery include sistemul îmbunătățit Terrain Response 2.