Nissan a prezentat în premieră Nissan Juke Hibrid. SUV-ul de clasă mică primește în premieră o propulsie full hibrid preluată de la Renault Clio.
Disponibil în prezent cu o singură motorizare de 1 litru și 115 CP cuplată cu transmisie manuală sau automată DCT și cu tracțiune față, Nissan Juke avea nevoie de o lărgire a portofoliului de motorizări.
Astfel, Nissan Juke va primi în premieră un sistem de propulsie full hibrid preluat de la Renault Clio Hybrid. Acesta combină un motor aspirat de 1,6 litri cu 95 CP și 148 Nm cu un motor electric cu 50 CP și 205 Nm. Sistemul include și o baterie cu o capacitate brută de 1,2 kWh (0,85 kWh net) și un starter generator integrat de 20 CP și 50 Nm.
Ca și la Clio, Juke va dispune de transmisia special dezvoltată pentru sistemul hibrid cu patru trepte pentru motorul termic și două trepte pentru motorul electric fără a exista vreun ambreiaj de cuplare între motorul electric și cel termic. Sunt posibile nu mai puțin de 15 combinații între motorul termic și cel electric de tracțiune. Mașina este propulsată fie de motorul termic, fie de motorul termic și electric sau motorul termic încarcă bateria prin intermediul generatorului. Însă întotdeauna Nissan Juke Hybrid pornește în mod electric. Viteza maximă electrică este de 55 km/h, cu 20 km/h decât la Clio electric.
Nissan promite o economie de combustibil de 40% în traficul urban și de 20% în ciclul mixt WLTP.
Șoferul are la dispoziție modurile Eco, Normal și Sport, în acesta din urmă ambele motoare funcționând în mod constant pentru a oferi performanțe maxime.
Nissan a îmbunătățit discret și aerodinamica noului model hibrid. Acesta are o grilă a radiatorului cu lamele active noi, eleronul a fost optimizat, în fața roților față au fost amplasate noi deflectoare de vânt iar puntea spate a fost acoperită pentru a oferi o curgere mai lină a curentului de aer pe sub mașină. Pe caroserie a apărut inscripția Hybrid iar jantele de aliaj în două culori de 17 inchi sunt noi.
Ca și la Clio bateria sistemului hibrid este amplasată în portbagaj în partea stângă (doar versiunile mild hybrid de la Clio, Captur au bateria amplasată sub bancheta spate în stânga) și astfel, volumul portbagajului s-a redus cu 68 litri, acesta având între 354 și 1237 litri.
Sistemul de propulsie hibrid nu va fi disponibil cu versiunile de bază Visia și Acenta ci doar cu echipările superioare N-Connecta, Tekna și N-Design.