Home Știri Prețuri Renault Scenic E-Tech în România

Prețuri Renault Scenic E-Tech în România

de Dan Damian
Prețuri Renault Scenic E-Tech Electric

Noul Renault Scenic E-Tech Electric poate fi deja comandat în România, livrările urmând să înceapă în primăvara anului viitor.

Renault Scenic E-Tech Electric este noul model 100% electric al francezilor și, în ciuda a ceea ce știați despre acest nume, nu mai este un monovolum. Este un crossover cu accente de SUV, prezentat la 27 de ani de la prezentarea versiunii de serie primei generații Scenic.

Noul model electric produs la uzina din Douai (ElectriCity) are lungimea de 4,47 metri, lățime de 1,86 metri și înălțime de 1,57 metri. Ampatamentul are 2,78 metri, cu 10 cm mai mare decât cel al lui Megane, iar Renault spune că oferă mult spațiu în special pentru pasagerii locurilor din spate. Așa cum vă imaginați, Scenic este poziționat peste Megane Electric și, deși folosește aceeași platformă CMF-EV, redenumită acum AmpR Medium.

Designul este destul de tehnic, cu linii puternice și fără rotunjimi. Capota orizontală duce la farurile LED subțiri completate de luminile de zi verticale, sub formă de bumerang. jantele de 19 sau 20 inchi au modele originale, concepute însă cu gândul la eficiență. Spatele este în același stil, cu linii drepte și stopuri generoase, cu o nouă semnătură luminoasă, tot în formă de bumerang.Prețuri Renault Scenic E-Tech Electric

Interiorul vine cu aceeași planșă de bord de la Megane Electric, cu display-ul în forma literei L, format din tabloul de bord de 12,3 inchi și display-ul central vertical de 12 inchi. Sistemul OpenR rulează Google Automotive, cu mici modificări însă la nivelul funcțiilor. Magazinul acestui sistem include până la 50 de aplicații. O noutate este însă cotiera centrală din spate, care se deschide și oferă un suport care poate susține telefoane și tablete, pentru o mai bună vizualizare.

Prețuri Renault Scenic E-Tech Electric

Însă, cel mai spectaculos echipament este noul Solarbay, plafonul panoramic dezvoltat împreună cu Saint-Gobain. Acesta folosește o structură polimerice din cristale lichide și câmpuri magnetice pentru a deveni opac sau transparent (pe segmente separate) la apăsarea unui buton. 50% din structura sa este formată din materie primă, cealaltă jumătate provine din prelucrarea materialelor reciclate. Solarbay este cu 6 până la 8 kg mai ușor decât un plafon panoramic convențional (pentru că lipsesc șinele și motorul electric). La oprirea motorului și ieșirea din mașină, plafonul devine automat opac, pentru ca la pornire să revină la setarea anterioară.

Renault Scenic E-Tech este disponibil în două configurații tehnice.

  • Standard Range presupune un motor electric de 125 kW (170 CP) și 280 Nm, la pachet cu o baterie de 60 kWh, care afișează o autonomie oficială de 420 km. În această configurație, Scenic E-Tech accelerează până la 100 km/h în 9,3 secunde și atinge o viteză maximă de 150 km/h. Pentru această versiune prețul este de 39.900 euro, echipare Evolution
  • High Range oferă un motor de 160 kW (218 CP) și 300 Nm, la pachet cu o baterie de 87 kWh, care ar trebui să asigure autonomie oficială de 620 km. Cu acest motor, Scenic E-Tech accelerează până la 100 km/h în 8,4 secunde și atinge un maxim de 170 km/h. Prețurile pentru această versiune încep de la 45.500 euro, echipare Techno. Renault Megane Scenic E-Tech Electric este primul model EV de la Renault care primește echiparea de top Esprit Alpine, iar prețul, în acest caz, pleacă de la 47.500 euro.

Prețuri Renault Scenic E-Tech Electric

Ambele baterii sunt produse de LG și au densitate cu 6% mai mare decât cea de pe Megane Electric. Cea de capacitate mai mică se încarcă cu maxim 130 kW, iar cea de 87 kWh poate fi încărcată la 150 kW. La curent alternativ, puterea maximă de încărcare este de 22 kW. De asemenea, încărcarea ar trebui să fie eficientă pentru că temperatura optimă a fost coborâtă la 25 grade Celsius.

 

 

 

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.