În această dimineață, în cadrul unei conferințe de presă organizate la București, oficialii Dacia au comunicat rezultatele comerciale ale mărcii, înregistrate în decursul anului 2015 atât la nivel internațional, cât și pe piața românească.
Cu peste o jumătate de milion de unități comercializate pe piețele externe, Dacia își confirmă statutul de marcă ambasador a țării noastre, în timp ce în România, marca autohtonă își consolidează poziția de lider și continuă să dețină o treime din vânzările de mașini noi.
În 2015, Dacia a reușit cea mai impetuoasă creștere a vânzărilor din ultimii patru ani. Această creștere a fost generată de performanța excelentă a întregii game Dacia, trei dintre modelele mărcii (Sandero, Duster și Logan) înregistrând vânzări de peste 100 000 de unități.
Cu 36 946 de vehicule comercializate (+ 24,5% față de nivelul înregistrat în 2014), Dacia își consolidează poziția de lider pe piața din România, cu aproape o treime din vânzările de vehicule noi. În schimb, în afara României au fost vândute anul trecut 513 974 de mașini, cu 6% mai multe față de anul 2014.