Continuăm seria subiectelor în care aratăm care sunt problemele cu care se confruntă mașinile de pe piața second-hand. Am consultat rapoartele DEKRA pentru a vedea ce defecțiuni frecvente la Peugeot 407 pot apărea.
Peugeot 407 s-a remarcat încă de la început prin designul său foarte elegant. De-a lungul timpului, prețurile sale atractive pe piața second-hand l-au făcut să fie căutat, așa că modelul a intrat și pe radarul nostru. O listă cu defecțiuni frecvente la Peugeot 407 a fost realizată în urma controalelor periodice realizate de DEKRA, omologul german al Registrului Auto Român (RAR).
Defecțiuni frecvente la Dacia Logan
O dotare interesantă pentru modelul de clasă medie al francezilor care se găsește pe multe mașini second hand este acoperișul panoramic de sticlă. Acesta era până în 2007 o dotare standard şi pentru breakul cunoscut drept SW. În ciuda unui portbagaj cu volum variind între 448 şi 1.365 de litri, SW nu se ridică la cele nivelul pretențiilor celor care vor o mașină extrem de spațioasă. Cu toate acestea, versiunea break devansează sedanul în ceea ce priveşte popularitatea – nu în ultimul rând datorită aspectului – cel puțin pe piețele din vest, de unde și provin majoritatea mașinilor second hand.
Primul test cu noul Peugeot 308
Apreciat în mod special este varianta cu motorizare diesel de 2,0 litri – un asemenea model din 2010, sedan, cu mai puţin de 100.000 km parcurşi şi cu o echipare onorabilă, poate fi cumpărat pentru 8000 de euro. Motorizarea respectă, în acest caz, normele Euro 5. Cei interesaţi de ce defecțiuni frecvente la Peugeot 407 pot apărea ar trebui să acorde atenţie mai ales braţelor de tragere şi împingere uzate, care – în special la maşinile cu un kilometraj peste medie – sunt motive de critică. Şi sistemul de frânare şi partea electrică provoacă neplăceri, așa că le putem include în categoria defecțiuni frecvente la Peugeot 407. Automobilele cu peste 100.000 km creează probleme din cauza senzorilor sistemului de răcire şi a celui de evacuare.
Evaluare auto motor și sport
+ spaţiu decent
+ echipare onorabilă
+ motoare diesel rafinate
+ condus în siguranţă
+ impresie bună a calităţii
– comenzi nepractice
– spaţiu mic în spate
– caroserie cu linii confuze
– portbagaj relativ mic
– direcție fără feedback
Motorizări recomandate
● diesel, 2,0 litri, de 136 CP. Consum 7,5 l/100 km.
● benzină, 2,2 litri, de 165 CP. Consum 10,5 l/100 km.
Istoria modelului
2004 lansare pe piaţă ca sedan şi break.
2005 lansare 407 Coupé.
2006 diesel biturbo cu patru cilindri, de 170 CP.
2008 facelift în vară.
2011 508 înlocuieşte gama. 407 Coupé supraviețuiește o perioadă
Defecțiuni frecvente la Peugeot 407
● uzură a articulaţiilor
● defecţiuni ale servofrânei
● probleme ale electronicii
Comentarii închise.