În penultimul week-end al lunii martie a început sezonul 2014 al Campionatului Mondial MotoGP, iar BMW M GmbH, partener tradiţional al competiţiei, este şi de această dată alături de elita motociclismului viteză.
Cel de-al 16-lea sezon în care BMW M este “Official Car of MotoGP” a început cu Grand Prix-ul Qatarului de la Doha. BMW se implică în MotoGP cu începere din 1999 şi furnizează flota de maşini oficiale.
Noul BMW M4 Coupé are un motorul cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie M TwinPower Turbo, ce a fost dezvoltat de la zero. Conceptul de turaţie ridicată oferă un cuplu maxim de 550 Nm, pe o plajă largă a turaţiilor, în timp ce dezvoltă o putere maximă de 431 CP. BMW M4 Coupé accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 4,1 secunde.
Asemenea tuturor maşinilor safety car, BMW M4 Coupé a fost optimizat suplimentar de BMW M în dorinţa de a garanta un grad ridicat de siguranță și nivelul de performanțe necesar pentru a ține pasul cu motocicletele de competiție. Pentru aceasta, tehnicienii din uzina BMW M au eliminat locurile din spate şi au echipat automobilul cu scaune RECARO de curse, care includ şi centuri de siguranţă Schroth. Mai mult, componentele BMW M Performance sunt utilizate masiv în acest sezon, inclusiv sistemul de evacuare BMW M Performance din titan cu finisare în carbon, care reprezintă o premieră. Alte componente, precum spliterul faţă BMW M Performance, difuzorul spate BMW M Performance şi spoilerul spate BMW M Performance – toate realizate din carbon -, optimizează proprietăţile aerodinamice ale BMW M4 Coupé Safety Car.
În sezonul 2014 îşi va face debutul ca safety car şi noul BMW M3 Sedan. În total, flota de maşini MotoGP a acestui an cuprinde cinci modele BMW M şi M Performance. BMW M4 Coupé, BMW M3 şi BMW M5 vor îndeplini rolul de safety car. Oficialii de securitate vor rula pe circuit cu BMW M6 Coupé, în timp ce două BMW M550d xDrive Touring vor fi utilizate ca maşini medicale. În plus, BMW Motorrad pune la dispoziţie două versiuni noi BMW HP4 ca safety bikes. Anul acesta, o maşină medicală va fi prezentă şi la cursele din afara Europei, în dorinţa de a garanta şi mai multă siguranţă piloţilor MotoGP.
Comentarii închise.