Producătorul american Cadillac oferă cele mai scumpe, luxoase și avansate mașini din cadrul grupuli General Motors. Însă, CEOul Cadillac, Johan de Nysschen, tocmai a anunțat că dorește mai multă autonomie pentru brand, pentru ca acesta să-și facă singur calculele și să posteze rezulate financiare separate.
Cadillac ar urma altor producători care sunt sau au fost parte a unui concern, pentru ca apoi să se distanțeze din ce în ce mai mult ,,de centru’’ – cele mai elocvente exemple sunt Audi și Porsche, de altfel două dintre brandurile sport/premium cele mai puternice.
Schimbarea s-ar putea prodce pentru Cadillac din anul 2017 – dorința lui de Nysschen, declarată, este de a reuși să vândă cu Cadillac 500,000 de mașini pe an până la finalul acestui deceniu.
Ca punct de referință, Cadillac a vândut 263,697 de vehicule în 2014, cu 5% mai multe decât în 2013. Vânzările se preconizează a fi crescătoare în continuare, dat fiind faptul că brandul american mai are modele de lansat în viitorul apropiat; trebuie să reintre în forță și pe piața europeană, după unele declarații oficiale mai vechi.
sursa: Automotive News