Călin Matei, director general adjunct al Groupama Asigurări explică modul în care compania a rezolvat unele dintre problemele asociate cu plata despăgubirilor din asigurări CASCO.
Care este timpul mediu de plată a daunelor pe CASCO?
Groupama are un număr mare de service-uri partenere, iar termenele de plată pot varia. Acest lucru se referă însă la relația dintre asigurător și service iar în ceea ce ne privește nu influențează clientul. Clienții noștri își pot ridica mașina din service în aceeași zi în care reparația a fost efectuată. Acesta este încă un beneficiu al Colecției de Avantaje, creat pentru clienții CASCO.
Câți clienți are Groupama pe produsul CASCO?
După primele 10 luni din 2013 Groupama Asigurări înregistra peste 127.000 de contracte CASCO. Comparativ cu anul trecut numărul de subscrieri a rămas constant, pe o piață care a scăzut cu 8% după primele 9 luni. Ne-am menținut la același nivel deoarece ne-am concentrat în mod strategic pe dezvoltarea acestui segment si pe creearea de beneficii inovatoare pentru clientii nostri.
Care sunt avantajele pe care le oferiți clienților de CASCO?
Beneficiarii CASCO au la dispoziție asistență rutieră extinsă în termen de 1 oră pe teritoriul României și până la 4 ore în străinătate, constatarea în maximum 72 de ore de la anunțarea avariei, preluarea rapidă a mașinii în aceeași zi în care a fost efectuată reparația și informații în timp real prin SMS la înregistrarea dosarului de daună. Totodată, asigurații pot apela nonstop serviciul de relații clienți Alo Groupama unde beneficiază de acces imediat și de soluții rapide. Colecția de avantaje este extinsă constant, astfel că vom continua să aducem noi beneficii asiguraților.
Când au fost introduse aceste avantaje?
Colecția de Avantaje reprezintă un pachet inovator lansat în 2013, creat pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienților noștri. Avantajele sunt oferite de Groupama Asigurări în mod gratuit asiguraților CASCO din grija de a soluționa daunele cât mai rapid și cu eforturi minime pentru posesorii polițelor.