O cercetare realizată online în România arată că Honda este pe prima poziție în topul satisfacției, atât în cazul modelelor, cât și în cel al serviciilor rețelei de dealeri.
Un studiu realizat de site-ul www.auto.ro în cooperare cu Daedalus Millward Brown, la care au participat 12.000 de persoane, a dezvăluit faptul că Honda este cea mai apreciată marcă. Asta în ciuda faptului că 15% din respondenți au declarat că dețin un model Volkswagen. Honda se situează pe prima poziție și la capitolele service, fiabilitate, costuri de întreținere, intenție de recomandare și rezistența finisajelor interioare.
În Top 10 au mai intrat mărci asiatice și germane. La capitolul satisfacție față de consumul real obținut de automobil în mediul urban, proprietarii de Citroën s-au declarat cei mai mulțumiți, în timp ce proprietarii de Skoda s-au declarat cei mai satisfăcuți de consumul extraurban. În general, clienții sunt cei mai mulțumiți de fiabilitatea achiziției lor, și cei mai nemulțumiți de consumul urban.