Home Motorsport La Râșnov pentru Pikes Peak

La Râșnov pentru Pikes Peak

de

Andrei Mitrasca - Trofeul Rasnov 2015 - 30 copy

Sfârșitul lunii aprilie a consemnat debutul în Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop 2015, cu prima etapă desfășurată pe Valea Cetății (drumul de urcare către Poiana Brașov).

Text: Gabi Gogiu. Foto: Sorin Pop/Rallyzoom

 

Sub numele Trofeul Râșnov, prima etapă din CNVCD 2015 a strâns 77 de concurenți la start, la final impunându-se fără drept de apel campionul național en titre al ultimilor 5 ani, Lucien Hora, la volanul unui monopost Lola B99/50. Ocupanții locurilor 2 și 3 au fost Lucian Răduț (Mitsubishi Lancer EVO IX) și Ovidiu Zaberca (Mitsubishi Lancer EVO 8.5).

Dincolo de frumusețea traseului, de mașinile spectaculoase prezente la start și de dominația categorică a lui Lucien Hora, veștile cele mai interesante ale Trofeului Râșnov vin de la pilotul susținut oficial de auto motor și sport – Andrei Mitrașcă. La Râșnov, Andrei a concurat ca test pentru Pikes Peak, etapa de pe Valea Cetății fiind primul test de foc al SEAT-ului Ibiza după revizia extinsă prin care a trecut în intersezon.

_SPP3608

„Am revizuit sau schimbat tot ce trebuia: suspensie, distribuție, turbină, planetare etc. Am vrut în special să văd dacă softul făcut cu un specialist român care lucrează în Anglia, la Jaguar, funcționează așa cum îmi doresc, a declarat el. Totul a fost OK. Mai sunt necesare mici reglaje, dar, chiar și așa, mi-am bătut recordul traseului cu 4 secunde, în condițiile în care nu am dat tot ce puteam pentru că n-am vrut s-o stric chiar înainte s-o trimit!“ a continuat acesta.

Peste doar o lună, Andrei Mitrașcă va concura pe cel mai renumit traseu de viteză în coastă din lume, Pikes Peak, unde și-a propus să bată recordul mașinilor diesel. Un obiectiv ambițios având în vedere că va înfrunta un Mercedes-Benz C300 d 4Matic model 2015.

La Trofeul Râșnov, Andrei a terminat pe locul 3 la finalul zilei de sâmbătă, la grupa H3, iar duminică, pe locul 4, toate mașinile din față fiind mult mai puternice. În schimb, la grupa diesel nu a avut nicio problemă, câștigând detașat. A fost cursa cu numărul 72 pentru Andrei, Râșnovul fiind traseul pe care a debutat ca pilot de coastă, în 2009.

Articole similare