Noul vârf de lance Mazda şi tema sa de design KODO – Sufletul mişcării, distinși cu premiul „red dot“ pentru design.
Fondat în 1955 de Centrul de design din Gemania Zentrum Nordrhein Westfalen, „red dot design“ este una dintre cele mai mari competiţii de design din lume. Premiile sunt oferite pentru design de produs, concept de design şi designul comunicării.
Juriul, format din 37 de experţi, a analizat concurenţii pe baza a nouă criterii, alegând noua Mazda pentru nivelul ridicat de inovaţie în design. KODO reprezintă filosofia de design Mazda destinată noii generaţii de autovehicule. Inspirată de explozia de energie eliberată de animalele sau de atleţii care iniţiază mişcări, KODO simbolizează caracteristicile distinctive Mazda de vitalitate şi de agilitate, completând ideal abordarea companiei de a sfida convenţionalul în construcţia de automobile fun-to-drive.
Mazda a mai fost răsplătită cu premii pentru design, ocupând primul loc în categoria modele concept la ediţia 2012 a German Design Council Automotive Brand Contest cu modelul Takeri, în timp ce noua Mazda6 s-a numărat printre finalistele World Car Design of the Year.
Mazda şi alţi câştigători ai „red dot award: product design 2013“ vor fi premiaţi în 1 iulie, la Teatrul Aalto din Essen. La ediţia de anul acesta a concursului s-au înregistrat 4662 de înscrieri din partea a 1865 de producători din 54 de ţări. Produsele au câştigat privilegiul de a purta emblema „red dot“ recunoscută internaţional ca o garanţie a excelenţei în design.
Comentarii închise.