În toamnă, propulsorul 1.6 Turbo disponibil la ora actuală în oferta Astra va fi înlocuit de noul 1.6 SIDI Turbo, care este cu 14% mai economic.
Noul 1.6 SIDI Turbo va fi primul motor cu injecție directă de benzină al gamei Astra, excepție făcând modelul OPC, și va furniza 170 CP și 280 Nm. Comparativ cu actualul 1.6 Turbo, deși puterea dezvoltată este mai mică (-10 CP), noul agregat are un cuplu mai mare cu 50 Nm, fiind disponibil la o turație mai joasă (1.650 rpm). Consumul de combustibil declarat este de 5,9 l/100 km, mai mic cu 14% față de al propulsorului care va fi înlocuit, iar emisiile de C02 se limitează la 139 g/km.
GM anunță investiții de 4 miliarde de euro în marca Opel
Noul motor va fi oferit atât în compania unei transmisii manuale cu șase trepte, cât și a uneia automate. Ca performanțe, Astra în versiune hatchback va accelera până la 100 km/h în 8.7 secunde și va putea atinge viteza maximă de 220 km/h. Noul motor va fi disponibil pe toate versiunile de caroserie, inclusiv berlină și break, iar cifrele referitoare la performanțe și consum sunt neglijabil diferite.
Opel închide fabrica de la Bochum, în 2014
Alături de noul diesel de 1,6 litri, 1.6 SIDI Turbo face parte dintr-un amplu plan al constructorului Opel de modernizare a sistemelor de propulsie, ce presupune lansarea a 13 motoare noi până în 2016.
Comentarii închise.