Nissan a înregistrat o cotă de piață record în Europa, 4,0% în 2014, în creştere cu 0,3 puncte procentuale faţă de nivelul din 2013.
Astfel, 2014 devine al cincilea an consecutiv de creştere în cotă de piaţă pentru Nissan în Europa, atingând un nivel aproape dublu faţă de cel înregistrat în 2009. Alături de marca recent lansată, Datsun, cota de piaţă totalizează 4,1%. Vânzările Nissan ating un volum record în 2014 pe pieţele europene – 724.613 unităţi comercializate, cu 13,2% mai multe faţă de anul anterior. În luna decembrie, volumul de autovehicule vândute totalizează 70.316 unităţi, respectiv o creştere cu 28,8% faţă de 2013.
În România, vânzarile Nissan au crescut cu 15% faţă de 2013, marca înregistrând o cotă de piaţă de 2,12% la final 2014. Ţinând cont de planul produs impresionant, este de remarcat faptul ca vânzările de autoturisme Nissan au cunoscut o creştere şi mai pronunţată, de 26% faţă de anul trecut, peste ritmul mediu de creştere a pieţei.
Nissan Pulsar are prețuri pentru România
Nivelul foarte bun al rezultatelor comerciale înregistrate în 2014 a fost susţinut de o ofensivă a mărcii la nivel de produse noi. Astfel, Nissan demarează în 2015 cu cea mai variată şi coerentă gamă din istoria mărcii, printre care două crossovere-vedetă – Juke şi X-Trail – şi noul Nissan Pulsar (produs la uzina din Barcelona), model care marchează revenirea constructorului în segmentul C.