Home Știri Porsche 911 GTS, veriga lipsă dintre Carerra S și GT3

Porsche 911 GTS, veriga lipsă dintre Carerra S și GT3

de

Propus atât în versiune de caroserie coupé, cât și cabrio, Porsche 911 GTS dispune de același motor boxer aspirat de 3,8 litri, care dezvoltă în acest caz 430 CP.

Porsche 911 GTS_0

Deși nu a fost prezentat pe scena Salonului auto de la Paris, eveniment aflat încă în desfășurare, noul Porsche 911 GTS este disponibil deja la vânzare, prețul de bază pentru piața din Germania fiind de 117.549 de euro. Această versiune dezvoltă 430 CP și se înscrie în gama exclusivistului constructor din Stuttgart între Carerra S și GT3, având cu 30 CP mai mulți decât primul și cu 45 mai puțini decât al doilea. 911 GTS este oferit în versiune coupé sau cabrio, cu tracțiune spate sau integrală.

Test: Porsche Macan

Ca design, noua versiune se remarcă prin farurile bixenon oferite standard, grila de aerisire a motorului vopsită în negru și țevile de eșapament cromate. Imaginea sportivă este completată de jantele negre, cu diametrul de 20 de inchi și prindere centrală.

Interiorul mizează în principal pe o echipare mai bună, Alcantara fiind folosită cu generozitate la finisarea bordului, panourilor ușilor, pavilionului și volanului. De asemenea, scaunele sport beneficiază de finisare cu Alcantara și piele. Sistemul multimedia cu navigație este oferit standard.

Test comparativ: Porsche Boxster, Jaguar F-Type, Audi TT RS, BMW Z4

În compania transmisiei automate PDK, coupé-ul accelerează până la 100 km/h în doar 4 secunde, iar versiunea decapotabilă, în 4.2 secunde. Toate cele patru versiuni au viteze maxime mai mari de 300 km/h, cel mai rapid fiind coupé-ul cu transmisie manuală, care atinge 306 km/h.

Porsche 911 GTS este oferit standard în compania pachetului Sport Chrono și a sistemul de amortizoare active PASM.

Articole similare