Noua versiune are 570 CP, cu 20 mai mult decât în trecut, și poate ajunge la 306 km/h. Cel mai puternic Panamera de serie va fi dezvăluit în cadrul Salonului auto de la Tokyo.
Din punct de vedere al designului, Panamera Turbo S facelift se prezintă cu aceleași modificări întâlnite la celelalte versiuni, care vizează în special spoilerele și blocurile optice. În schimb, marea noutate constă în introducerea variantei Executive, ce propune locuri spate mai spaţiose şi mai confortabile, grație ampatamentului extins cu 15 cm.
Porsche 918 Spyder, radiografia sistemului de propulsie
O creştere de 50 CP faţă de puterea motorului Panamera Turbo a fost obţinută prin revizuirea mai multor componente. Motorul dispune acum de două noi turbine mai mari, iar presiunea de injecţie a fost majorată cu 20 bar, ajungând acum la 140 bar. Astfel, cuplul motor a crescut cu 50 Nm, până la 750 Nm, și este disponibil între 2.250 şi 5.000 rpm. Cifrele de consum sunt aceleaşi precum cele ale modelului Panamera Turbo, valoarea medie fiind de 10,2 l/ 100 km, cu 11% mai puţin faţă de modelul anterior. Accelerația până la 100 km/h se realizează în doar 3.8 secunde și se oferă inclusiv funcție “Launch Control”, care modifică modul de funcționare al mai multor componente pentru demaraje foarte eficiente.
Turbo S este echipat standard cu sistemul PASM (Porsche Active Suspension Management), care permite reglarea modul de funcționare al suspensiei pneumatice în funcție de condițiile de drum sau stilul de condus. De asemenea, Panamera Turbo S este dotat standard cu frâne ceramice.
Istoria transmisiei automate Porsche PDK
În România, modelul Porsche Panamera Turbo S porneşte de la preţul de 158.437 Euro, fără TVA, iar modelul Panamera Turbo S Executive are preţul de pornire de 173.157 Euro, fără TVA. Modelele sunt disponibile în prezent pentru comandă, iar livrările se fac începând cu luna ianuarie 2014.
Comentarii închise.