Ford România a lansat primele două FordStore din țara noastră. Cele două FordStore sunt situate în București, mai precis la dealerii Business Development Team și Țiriac Auto.
Procesul de implementare a FordStore din Europa este în plină desfășurare. Până la sfârșitul anului 2015, Ford estimează că va avea peste 200 de FordStore în toate piețele europene, dintre care două sunt situate în România.
FordStore este cel mai nou concept de showroom Ford, care își propune să ofere clienților o experiență unică de cumpărare, fiind organizat pe diverse „zone“ ce oferă un mediu prietenos, care creează o dinamică pozitivă între client și consilierul de vânzări. Procesul de cumpărare va fi transformat astfel într-o experiență consecventă și convingătoare a mărcii Ford.
„Suntem fericiți și mândri în același timp să lansăm astăzi primele două FordStore în România, împreună cu dealerii noștri Business Development Team și Tiriac Auto București. În locațiile noastre FordStore, clienții pot găsi întreaga gamă de produse și servicii Ford, inclusiv Commercial Vehicle Centre, Business Centre și Certified Pre-Owned. Totodată, modele precum Ford Mustang si Ford Vignale vor fi comandate și livrate exclusiv de către cele două FordStore“, a declarat Valerio Brenciaglia, Managing Director Ford România.
Ford Mondeo Vignale Concept, prezentat la Frankfurt
FordStore este o destinație de „retail“ plăcută și relaxantă, care îi face să se simtă mândri atât pe proprietarii de vehicule Ford, cât și pe distribuitorii Ford. Un element esențial al strategiei FordStore este ceea ce Ford denumește „Experiența Vignale“. Vignale reprezintă semnătura Ford pentru un produs premium și o experiență personalizată, definită prin trei elemente-cheie: servicii personalizate, valoarea timpului și măiestrie în execuție. Ford Mondeo Vignale este primul model care va fi lansat ca parte a experienței Vignale și în curând vor urma și alte produse, inclusiv Ford S-MAX. Vignale simbolizează viziunea Ford pentru cel mai rafinat nivel de execuție în privința designului și calității materialelor folosite atât la exteriorul, cât și la interiorul vehiculului.
„Prin Vignale, oferim servicii personalizate, adaptându-ne în mod constant la nevoile clientului, începând cu primul pas pe care acesta îl face într-un FordStore și pe tot parcursul experienței sale alături de Ford. Ne dorim ca acesta să se simtă special din primul moment în care intră pe ușă”, a adăugat Valerio Brenciaglia.
Fiecare FordStore are un Lounge Vignale, o zonă dedicată și exclusivă pentru clienții Vignale. Lounge-ul Vignale este un spațiu semiprivat unde clienții pot experimenta în voie serviciile personalizate Vignale. Fiecare proprietar al unui Ford Vignale se va bucura de asistența unui Relationship Manager, care este dedicat exclusiv relației cu clientul, deoarece pentru clientul Vignale timpul e prețios, iar experiențele de calitate reprezintă o prioritate.
În plus, clienții Vignale pot apela la consultanții Vignale One Call 24 de ore pe zi, pentru asistență suplimentară. Interacțiunile cu clienții reprezintă o prioritate, fie că este vorba de răspunsul la o întrebare tehnică, stabilirea unei vizite într-o locație FordStore, soluționarea unei probleme a unui client sau programarea unei operațiuni service.
Ford intenționează să extindă la 500 de locații rețeaua europeană a FordStore, iar în România, alte două dealership-uri vor fi transformate în locații FordStore, anul viitor.