Bazat pe versiunea Supercharged, Range Rover Sport RS va avea aproximativ 40 CP în plus și ar putea debuta chiar anul acesta.
Comparativ cu versiunile de top ale rivalilor germani, BMW X6 M și Porsche Cayenne Turbo S, care sunt înzestrate cu aproximativ 550 CP, Range Rover Sport Supercharged are un ecart de aproximativ 40 CP, motorul său V8 de 5,0 litri și dotat cu compresor mecanic dezvoltând 510 CP. Dar englezii par foarte hotărâți să șteargă această diferență prin lansarea unei noi versiuni de top botezată RS. Aceasta se află în teste intense pe circuitul de la Nurburgring și, după ultimele informații, ar putea debuta în a doua jumătate a acestui an. Puterea suplimentară ar tebui să reducă accelerația până la 100 km/h la aproximativ 5 secunde, iar martorii susțin că sunetul produs de evacuare este foarte incitant.
Test: Range Rover TDV6 Autobiography
Prototipul surprins în teste, camuflat original cu stickere ce ilustrează chiar modelul în cauză, se evidențiază prin spoilerele noi, cu guri de aspirație mai generoase, și o grilă schimbată a radiatorului. Jantele imense, cu diametrul de 20 de inchi, ascund un sistem de frânare marca Brembo, cu etrieri generoși vopsiți în albastru, iar suspensiile par amplu recalibrate, având în vedere ruliul mic al mașinii pe viraje. La partea din spate, remarcăm un extractor de aer integrat în spoiler și evacuare dublă, cu câte două tevi pe fiecare parte.
Comentarii închise.