Începând de astăzi, Mercedes-AMG GT nu se mai ascunde în spatele unor folii de camuflaj cu imprimeuri derutante. Prezentarea sa în premieră mondială a avut loc ieri-seară, chiar la sediul central AMG, în prezenţa celor mai înalţi manageri ai mărcilor de la Stuttgart şi Affalterbach.
Mercedes-AMG GT are un design care aminteşte de celebrul 300 SL „Gullwing“, lansat cu 60 de ani în urmă. Unii regretă, alţii nu: pentru Mercedes-AMG GT a fost preferată soluţia portierelor clasice, mult mai ergonomică pentru utilizatorul maşinii.
Pe scurt, câteva detalii tehnice care arată că specialiştii care l-au conceput pe Mercedes-AMG GT au vizat sportivitatea de cel mai înalt nivel: caroserie autoportantă din aluminiu, transmisie cu configuraţie transaxle (motorul e în faţă, cutia de viteze se află lângă puntea din spate), repartiţie faţă/spate a maselor de 43/57%, masă proprie a maşinii de numai 1540 kg. Motorizarea V8 biturbo de 4,0 litri este propusă în două variante de putere: 462 (pentru Mercedes-AMG GT) şi 510 CP (pentru Mercedes-AMG GT S). Viteza maximă a ambelor versiuni lasă în urmă pragul celor 300 km/h.
Comentarii închise.