Modele noi Știri

Volkswagen ne arată interiorului lui VW ID.4

VW ID.4 - interior
VW ID.4 - interior

Debutul primului SUV electric Volkswagen se apropie rapid și VW ne arată până atunci interiorul lui VW ID.4.

Volkswagen este în plină ofensivă de modele electrice, cele mai importante fiind ID.3 și noul VW ID.4. SUV-ul electric Volkswagen se apropie de debut, unul care va avea loc până la finalul acestei luni, dar până atunci Volkswagen ne arată interiorul lui ID.4 și ne subliniază câteva dintre avantajele noului model.

În primul rând, VW ID.4 va beneficia de avantajul deschiderii largi a portirelor, poziție înaltă de condus și spațiu în spate la nivelul clasei superioare.

VW ID.4

Planșa de bord a fost concepută în așa fel încât să pară că plutește în ansamblul interiorului, aspect la care ajută și poziționarea display-ului central, de dimensiuni mari și doar “sprijinit” pe planșa de bord, acesta fiind plasat astfel încât să pară element distinctiv, fără legătură cu ansamblul bordului. Lumina ambientală, cu un spectru de 30 de nuanțe, vrea să acopere aproape toată gama de preferințe a clienților. 

La fel ca și în cazul noului Mercedes Clasa S, luminile ambientale ale lui VW ID.4 au și rolul de a avertiza șoferul în diferite situații: arată dacă portierele sunt încuiate sau descuiate și semnalizează situațiile când șoferul trebuie să frâneze din cauza unor evenimente pe șosea. Acestea pot arăta, de asemenea, prezența unui apel pe telefonul mobil conectat la sistemul mașinii sau necesitatea schimbării benzii de circulație, în fucție de destinația impusă sistemului de navigație.

VW ID.4

Scaunele modelului VW ID.4 au fost concepute în așa fel încât să fie, în același timp, confortabile și cu susținere laterală pentru cei ce preferă condusul sportiv. Au, de asemenea certificarea AGR pentru Germania, la fel ca scaunele unor modele Opel. Ni se spune și faptul că tapițeria scaunelor nu implică piei de animale, ci materiale cu microfibre obținute din reciclarea a 20 de pet-uri.

Cu această ocazie, VW ne amintește că viitorul mobilității este electric și că va investi, la nivel de brand, 11 miliarde de euro până în 2024, în cadrul strategiei sale Transform 2025+.