Surprins în timpul testelor pe Nurburgring, VW Golf R Variant pune la bătaie aproximativ 300 CP și un portbagaj foarte spațios. Combinația perfectă pentru familiștii extrem de grăbiți!
Fără a face mare paradă de performanțele sale, VW Golf R Variant se va diferenția de versiunile de motorizare “civile” printr-un kit de caroserie sport, ce include un spoiler față mai agresiv și un extractor de aer integrat în parasocul spate. De asemenea, designul va fi condimentat și de evacuările duble, precum și de un set de jante cu diametrul generos și cinci spițe.
VW Golf Sportsvan – succesorul lui Golf Plus își dezvăluie secretele
La fel ca și în cazul versiunii de caroserie hatchback, VW Golf R Variant are sub capotă un motor cu cilindreea de 2,0 litri, supraalimentat. Acesta ar trebui să livreze tot 300 CP și un cuplu motor maxim de 380 Nm. Astfel, accelerația până la 100 km/h s-ar putea realiza în aproximativ 5 secunde. Probabil, vor exista aceleași două opțiuni în privința transmisiei: o cutie de viteze manuală cu șase rapoarte și una automată de tip DSG, tot cu șase rapoarte. Pentru o utilizare eficientă a întregului bagaj de resurse va fi folosit un sistem de tracțiune integrală 4Motion, cu diferențial central Haldex de a cincea generație.
VW Golf R 400, concept de 400 CP
Deși mașina surprinsă în teste pare pregătită de producția de serie, zvonurile spun că VW Golf R Variant încă nu a primit undă verde din partea factorilor de decizie ai constructorului german, decizia urmând să fie luată în perioada imediat următoare.