Home Știri Angajații New Kopel Group au acceptat provocarea Ice Bucket

Angajații New Kopel Group au acceptat provocarea Ice Bucket

de

Cei peste 100 de angajați ai New Kopel Group, unul dintre liderii industriei auto, au acceptat provocarea Ice Bucket Challenge lansată de Hezi Shayb, CEO-ul companiei, și, alături de acesta, au participat la popularul duș cu gheață.

umcs3

New Kopel Group este prima companie din România care alege să se alăture cu întreaga echipă campaniei de conștientizare a nevoii de a continua și aprofunda cercetările privind cauzele și remediile maladiei Lou Gehrig sau ALS, cum este recunoscută la nivel mondial.

Sixt introduce în premieră Opel Ampera în flota sa

„Înarmați“ cu găleți portocalii, tricouri pe care a fost imprimat mesajul „Always Yes“ și prosoape, echipa și CEO-ul, Hezi Shayb, s-au adunat în curtea interioară a companiei și au dat curs provocării, în cadrul unui moment colectiv Ice Bucket Challenge. Pentru a respecta regula firmei, aceasta donează în numele fiecărui angajat către Alianța Națională pentru Boli Rare din România, suma urmând să respecte reperele campaniei externe. De asemenea, mulți angajați au decis să contribuie și prin donații individuale.

„Am fost provocat să particip la Ice Bucket Challenge asemenea multor altor oameni și am ales ca împreună cu echipa New Kopel Group să spunem de 100 de ori Always Yes. Ajutăm astfel Alianța Națională pentru Boli Rare din România, care îngrijește 61 de pacienți diagnosticați cu ALS“, a declarat Hezi Shayb, CEO al New Kopel Group. De asemenea, pentru continuarea campaniei, New Kopel Group a lansat provocarea Ice Bucket către alte trei companii: SIXT Germania,  KLG Europe Logistics Romania SRL, specializată în activități de logistică, și  competitorului Avis România.

Articole similare