După anunțarea citadinei i3 și a sportivului i8, BMW continuă ofensiva modelelor eco și prezintă o versiune încărcabilă la priză (plug-in) a noii generații X5.
BMW Concept X5 eDrive este evidențiat de accente de design discrete, cum ar fi lamelele grilei radiatorului și anumite ornamente vopsite în culoarea BMW i Blue, dezvoltată special pentru brandul BMW i, precum și o priză de reîncărcare integrată în aripa stânga-față, iluminată discret în momentul alimentării.
Sistemul de propulsie BMW eDrive al studiului constă într-un motor cu ardere internă cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, și un electromotor care a fost realizat tot de BMW. Motorul electric dezvoltă 70 kW/95 CP și este capabil să susțină o viteză maximă de 120 Km/h. Bateriile litiu-ion pot fi alimentate de la orice sursă casnică de curent și oferă o autonomie exclusiv electrică de 30 km.
BMW Seria 5, facelift pentru toată gama
În premieră, BMW Concept X5 eDrive combină tehnologia BMW eDrive cu sistemul de tracțiune integrală BMW xDrive. Distribuția puterii este gestionată electronic și variază în funcție de gradul de aderență al celor două punți, independent de sursa de putere utilizată. În termeni tehnici, acest lucru se traduce prin faptul că motorul electric e montat între propulsorul termic și transmisia automată.
BMW Concept X5 eDrive se laudă cu un consum mediu de combustibil de doar 3,8 l/100 km (ciclu de testare EU) și are emisii de CO2 mai mici de 90 g/km. Cu toate astea, accelerația până la 100 km/h se realizează în mai puțin de 7 secunde.
Pentru început, BMW Concept eDrive va fi prezentat la Salonul auto de la Frankfurt, dar este foarte probabil ca această tehnologie să le fie disponibilă clienților începând cu 2015.
Comentarii închise.