Supus unui facelift discret, Citroën DS 3 primește noi opțiuni de personalizare, un sistem automat de evitare a accidentelor la viteză mică și motorizări Euro 6.
Designul simpatic și atractiv cu care Citroën DS 3 ne-a încântat încă de la lansarea sa din 2010 a rămas în mare parte neschimbat, însă detaliile, în special blocurile optice, au fost supuse unor retușuri. Inspirate de conceptele Numéro 9 și Wild Rubis, noile faruri integrează module independente concepute să arate ca diamantele. Acestea combină tehnologiile LED și Xenon cu noi semnalizatoare secvențiale și sporesc considerabil vizibilitatea pe timp de noapte. Noua semnătură luminoasă este completată de luminile de zi cu leduri integrate la nivelul prizelor de aer frontale, ceea ce conferă modelului DS 3 un caracter sofisticat. Stopurile dispun și ele de leduri și au efect 3D.
Citroën DS 3, primul model al gamei DS, a fost vândut în peste 300.000 de exemplare, 66% din clienți fiind noi pentru marca franceză.
Pentru a păstra caracterul distinctiv, gama DS propune noi posibilități de configurare și personalizare. Gama de culori disponibile pentru exterior a fost extinsă cu Pearlescent White și sunt propuse noi jante de aliaj, cu diametrul de 17 inchi.
Cele două motorizări diesel, BlueHDi 120 și BlueHDi 100, au fost îmbunătățite în privința consumului de combustibil și a emisiilor poluante, cea de bază reușind să emită doar 79 g/km de CO2. În ceea ce privește gama de motorizări pe benzină cu performanțe ridicate, DS 3 păstrează propulsorul de 207 CP „Racing“ și THP 155. De asemenea, modelul este disponibil și cu motorizarea PureTech e-VTi 82 ETG.
Citroën DS 6WR, un nou crossover în gama DS
DS 3 este primul model al grupului PSA care vine echipat cu tehnologia Active City Brake, un sistem automat de frânare care previne coliziunile la viteză mică. Un radar cu rază mică de acțiune instalat în partea superioară a parbrizului detectează obstacole, precum vehicule care circulă în aceeași direcție sau care sunt staționate pe drum, și activează automat sistemul de frânare pentru a evita un eventual impact. Sistemul funcționează până la 30 km/h.