Deși cunoaștem numele ZF pentru cutiile sale de viteze folosite de majoriatea mărcilor consacrate, producătorul german ne arată că are ambiții mai mari; tocmai a arătat primul prototip complet de mașină de oraș.
Modelul este complet funcțional și deși arată ca oricare atltă mașină foarte mică, vine cu câteva inovații ce merită consemnate.
De exemplu, vehiculul permite un unghi de bracare extrem al roților, grație arhitecturii suspensiei față. Roțile se pot mișca până la 75 de grade; acest lucru este permis și de faptul că nu mai există un motor cu combustie internă, mașina fiind complet electrică.
Puterea sa este de 55 cp (40 kW) cu care modelul încă fără nume poate atinge un maximum de 150 km/h.
De asemenea, modelul promite și funcții semi-autonome, adică posibilitatea ca mașina să îndeplinească diferite funcții fără aportul șoferului. De exemplu, poți avea controlul deplin (pentru parcare) prin intermediul unei aplicații și unui smartphone sau –watch.
O altă funcție este PreVision Cloud Assist, care crește autonomia reducând puterea în funcție de drumul ce urmeză să fie parcurs. De exemplu, vehiculul poate frâna singur la intrarea într-un viraj (prin intermediul motorului electric).