Home Modele noi Dacia Logan MCV I supraviețuiește în Rusia sub numele Lada Largus facelift

Dacia Logan MCV I supraviețuiește în Rusia sub numele Lada Largus facelift

de Răzvan Măgureanu
Lada largus Cross

Dacia Logan MCV I supraviețuiește în Rusia sub numele Lada Largus facelift. Și poate fi cumpărată în versiunea cu motor de 1,6 litri și 90 CP cu doar 749.900 ruble (circa 9000 euro) în timp ce noua Dacia Jogger este anunțată la minim 14.800 euro pentru versiunea ECO-G 100 cu 100 CP.

Cu siguranță ar fi foarte mulți români care și-ar dori să mai poată cumpăra de nouă prima generație Dacia Logan MCV la un preț de 9000 euro pentru motorizarea de 1,6 litri cu 90 CV, deoarece noul Jogger este foarte scump. Versiunea ECO-G 100 cu motor turbo de 1 litru și 101 CP va costa 14.800 euro adică cu 65% mai scump.

Dar în România nu mai este posibil acest lucru. În schimb, se poate în Rusia, unde se vinde același model ușor restilizat sub numele de Lada Largus. Acesta a fost lansat în Rusia în 2012 și este disponibil și acum la vânzare în nu mai puțin de trei versiuni după ce a primit un facelift de curând:
– versiunea standard cu 5 sau 7 locuri, cele două locuri din portbagaj putând fi demontate și scoase din mașină
– versiunea Cross cu gardă la sol mai înălțată cu 28 mm și protecții la roți care nu a fost niciodată disponibilă în România
– versiunea de marfă cu geamurile din spate vopsite până la montantul central.

Deși platforma este aceeași, partea frontală este modernizată, fiind mai elegantă și având farurile mai bine integrate în grilă. Aceasta seamănă puțin cu cea de la a doua generație Dacia Sandero lansată tot în 2012. Logou-ul lada este amplasat în grila radiatorului și este susținut de două bare orizontale în timp ce versiunea Cross are o grilă specifică.

Lada Largus este mai bine dotată decât a fost vreodată Dacia Logan MCV. Aceasta are la interior o planșă de bord nouă echipată cu sistemul multimedia cu ecran tactil de 7 inchi, navigație și conectivitate Apple CarPlay și Android Auto. În plus, lada promite un confort în conducere superior: izolare fonică mai bună, scaune mai confortabile, volan multifuncțional, parbriz încălzit și banchetă spate încălzite. Cotiera centrală adăpostește un compartiment de depozitare și nu lipsesc pilotul automat și camera de marșarier.  Echiparea standard ionclude închidere centralizată cu telecomandă, computer de bord și lumini de zi.

bord dacia Logan MCV Lada Largus

Sunt disponibile două motorizări, ambele Euro 5: 1,6 litri cu 90 CP și 143 Nm și 1,6 litri cu 106 CP și 148 Nm. Ambele au un nou arbore cotit, o nouă admisie și un ambielaj revizuit. Ambele motoare sunt cuplate la o cutie de vietze manuală cu 5 trepte.

Cea mai ieftină versiune Largus, 1.6/90 CP cu 5 locuri costă 749.900 de ruble (circa 9.000 de euro). Versiunea cross este  mai scumpă și costă cel puțin 915.900 de ruble (echivalentul a peste 11.000 de euro). Probabil că mulți români ar fi fericiți să mai poată cumpăra azi o mașină atât de spațioasă la acest preț. Din păcate, acest lucru nu e posibil în România. Prin trecerea de la o marcă low-cost la una cool, Dacia a omorât visul fostului președinte Renault, Louis Schweizer, care gândise renașterea mărcii Dacia pentru restul de 75% din populația Planetei care nu își permitea să își cumpere o mașină nouă.

Lada largus CrossLada largus CrossLada largus CrossLada largus CrossLada largus CrossLada largus dacia Logan MCV ILada largus dacia Logan MCV ILada largus dacia Logan MCV Idacia Logan MCV I van Lada largus vandacia Logan MCV I van Lada largus vandacia Logan MCV I van Lada largus van

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.