Home Auto util Defecțiuni frecvente la Opel Insignia. Raport DEKRA

Defecțiuni frecvente la Opel Insignia. Raport DEKRA

de

Modelul de clasă medie are o reputație excelentă și pe bună dreptate. O listă cu defecțiuni frecvente la Opel Insignia relevă doar câteva probleme recurente.

defectiuni frecvente la Opel Insignia

Defecțiuni frecvente la Opel Insignia

Ca urmaş pentru Vectra şi Omega, Insignia este nava-amiral din programul Opel, cu care constructorul din Rüsselsheim vrea măcar să-şi păstreze locul de drept în clasa medie, mai ales după ce ani de zile a înregistrat o scădere a calităţii şi a cotei de piaţă. În consecinţă, designul şi dezvoltarea au presupus un efort considerabil, care acum se poate observa în fiabilitatea ridicată, şasiul excelent, prelucrarea deosebită, precum şi în numeroasele dotări de confort şi siguranţă. Lista cu defecțiuni frecvente la Opel Insignia include doar câteva elemente.

Defecțiuni frecvente la Opel Astra. Raport DEKRA

În ceea ce priveşte oferta de spaţiu, vizibilitatea şi motorizările, modelul încă are un dezavantaj în faţa concurenţei. Aşa este versiunea Sports Tourer, care este mult mai mică la interior decât predecesorul său, în ciuda unei lungimii exterioare de 4,91 metri, iar portbagajul poate fi încărcat cu dificultate din cauza marginii de încărcare situată prea sus. În plus, nici motorizările diesel, nici cele pe benzină nu impresionează, iar o transmisie modernă cu dublu ambreiaj lipseşte din ofertă.

Cei care caută un model de clasă medie bine realizat găsesc răspunsul în Insignia de pe piaţa maşinilor folosite. Aceasta şi pentru că în statisticile privind defecţiunile, Opel depăşeşte aşteptările. La reviziile generale, rareori apar probleme semnificative. Pe lista cu defecțiuni frecvente la Opel Insignia apar probleme la izolaţiile electrice, uzura sistemului de frânare, precum şi fisuri ale parbrizului.

Claudia Schiffer va fi noua imagine a Opel în Europa

Un sedan cu o vechime de aproape patru ani costă de la 8000 de euro în sus. Un break cu aceeași vechime costă ceva mai mult, de la 8300 de euro. Din cauza vizibilităţii reduse spre spate, ar trebui să vă asiguraţi că maşina este echipată cu sistem de asistență la parcare.

Evaluare auto motor și sport

+ spaţiu suficient în faţă

+ portbagaj mare

+ manevrabilitate excelentă

+ suspensii confortabile

+ dotări standard destul de numeroase

+ siguranţă pasivă bună

+ manoperă peste medie

+ scaune foarte confortabile (cele omologate AGR)

+ ținută de drum sigură

încărcare dificilă (Sports Tourer)

spaţiu redus în spate

vizibilitate scăzută

motor entry-level pe benzină cam leneş

Defecțiuni frecvente la Opel Insignia

● defecţiuni la electrică

● uzură a sistemului de frânare

● fisuri ale parbrizului 

Istoria modelului

2008 lansare în noiembrie, ca sedan, cu cinci motorizări pe benzină (115-260 CP) şi trei diesel (110, 130 şi 160 CP)

2009 apare Sports Tourer (martie). 2.0 CDTi de 160 CP ca versiune economică Ecoflex

2010 variantă sport OPC de 325 CP, cu tracţiune integrală, precum şi motor Ecoflex nou – diesel de 130 CP

2011 motorul 1.4 turbo pe benzină, de 140 CP, înlocuieşte propulsorul atmosferic de 1,8 litri, 2.0 CDTi are 165 Cp în loc de 160 CP. Pachet Unlimited pentru OPC, fără limitare electronică a vitezei

Motorizări recomandate

● benzină, 1,6 litri, de 180 CP: rafinament şi performanţe satisfăcătoare, consum aprox. 11,0 l/100 km.

● benzină, 2,0 litri, de 220 CP (OPC): motor turbo cu patru cilindri temperamental, consum aprox. 12,0 l/100 km.

● benzină, 2,8 litri, de 325 CP: putere foarte bună, standard cu tracţiune integrală. Consum 14,0 l/100 km.

● diesel, 2,0 litri, de 130/160 CP: puternic şi economic, consum 8,0 l/100 km.

Articole similare