Versiunea exclusiv electrică a citadinei VW promite o autonomie de 150 km și va debuta abia la toamnă, la Salonul auto de la Frankfurt.
Propulsorul termic cu trei cilindri al clasicului up! a fost înlocuit cu un motor electric ce dezvoltă 60 kW (82 CP) și un cuplu maxim de 210 Nm. Bateriile cu o capacitate de 18,7 kWh sunt amplasate sub podea și pot susține o deplasare de până la 150 km, conform normelor ECE. Opțional, sistemul de încărcare Combined Charging System (CCS), standardizat împreună cu alți constructori auto, permite o încărcare atât de la surse de curent alternativ, cât și continuu. De asemenea, 80% din capacitatea bateriei poate fi încărcată în doar 30 de minute dacă se utilizează surse de curent puternice.
Având o greutate de 1139 kg, e-up! accelerează până la 100 km/h în doar 13 secunde, cu 0.9 secunde mai repede decât cel mai rapid up! cu motor termic. În schimb, viteza maximă se plafonează la 130 km/h, cu cel puțin 30 km/h sub valorile pe care le afișează versiunile cu propulsie convențională.
Ca design, e-up! se remarcă prin luminile de zi cu leduri integrate în spoiler, care au corespondent și în partea din spate, iar podeaua mașinii a fost optimizată din punct de vedere aerodinamic. De asemenea, jantele cu diamtrul de 15 inchi au design special și sunt cromate.
VW e-up! va fi prezentat în septembrie, cu ocazia Salonului auto de la Frankfurt, iar clienții îl vor putea comanda ulterior. Legat de preț, deocamdată nu au fost avansate valori oficiale.
Comentarii închise.