Home Motorsport Echipajul Drăgan/Brădățeanu pe Subaru N15 în CNR Dunlop 2013

Echipajul Drăgan/Brădățeanu pe Subaru N15 în CNR Dunlop 2013

de

Sezonul 2013 debutează odată cu prima etapă – Raliul Brașovului Dunlop. Echipajul auto motor și sport va concura în cadrul Clasei 3 pe un model Subaru Impreza N15 pregătit în atelierele TM Sport din Cluj-Napoca.

Subaru 70731

În doar trei ani, Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu au trecut de la Dacia Logan, cu care au participat în Cupa Dacia în 2011, la Subaru Impreza N15, mașină cu care vor concura în Clasa 3, alături de nume importante din automobilismul românesc de performanță, precum Bogdan Marișca, George Grigorescu și Edwin Keleti.

Echipajul auto motor și sport – revistă auto cu o tradiție de peste 15 ani în România – a reușit, anul trecut, o performanță de excepție după ce, la prima participare pe un model de Grupa A, Citroën C2R2Max, și-a adjudecat titlul național al Clasei 6, la finalul unui sezon în care a bifat cinci clasări pe podium și două victorii în opt etape. Cel mai bun rezultat a fost reușit în ultima etapă, Raliul Iașului, unde locul 1 la Clasa 6 a fost dublat de un loc 3 în clasamentul mașinilor cu Două Roți Motrice (2WD).

În 2013, Adrian și Vali acceptă provocarea unei noi încercări, făcând pasul către o clasă de elită a automobilismului românesc de performanță, cu o nouă mașină, echipată cu tracțiune integrală permanentă și motor supraalimentat ce dezvoltă 300 CP.

 Partenerii echipajului auto motor și sport

Toshiba Europe GmbH (TEG) este o subsidiară a Toshiba Corporation, Tokio, un grup internațional cu o istorie de peste 130 de ani. Toshiba este unul dintre cei mai mari producători de IT și consumer electronics din lume și unul dintre principalii inovatori din domeniul high-tech. Printre produsele comercializate de Toshiba în România se numără: laptopuri, tablete, televizoare LCD/LED, playere DVD și Blu Ray și HDD-uri.

Toshiba Corporation a fost fondată în 1875, ajungând astăzi să dețină peste 550 de companii care angajează 202.000 de oameni în întreaga lume, generând o cifră de afaceri de peste 74 de miliarde de dolari (la nivelul anului fiscal 2011).

„Toshiba are o îndelungată istorie a implicării în lumea sporturilor, sponsorizând numeroase evenimente și echipe: de la campionate de golf până la Campionatul Mondial de Fotbal (până la ediția din 2006). Alăturarea dintre noi, ca producător dedicat dezvoltării tehnologice, vitezei și fiabilității, și o echipă de raliu este chiar naturală. Credem că iubitorii sporturilor cu motor se pot regăsi în valorile promovate de brandul nostru și vrem, pentru ei, să susținem acest sport și să ajutăm la promovarea și dezvoltarea lui în România Mihai Cârstea, Channel Manager România

SKF este lider la nivel mondial în furnizarea de rulmenți, kituri și accesorii pentru distribuție, elemente de suspensie și angrenare roată. An de an, SKF lansează pe piață produse destinate celor mai noi tipuri de autovehicule. Kiturile SKF acoperă 97% din parcul de autoturisme din Europa. Grupul SKF este prezent în peste 130 de țări și are 15.000 de distribuitori în întreaga lume.

UNIOR TEPID, membru fondator al Centrului Național de Scule, prezent pe piața din România de peste 12 ani deține în portofoliu 35 de programe, din care 75% sunt distribuite în exclusivitate, cu adresabilitate către absolut toate domeniile (industrie, construcții, auto, agricultură, HORECA, uz casnic).

Centrul Național de Scule este un concept care reunește rețeaua de distribuitori de scule de mână profesionale cu cea mai importantă cotă de piață, în special pe segmentul industrial. Centrul Național de Scule înseamnă acoperire la nivel național, calitate industrială, sortiment complet, livrare în ziua primirii comenzii, soluții tehnice în timp real.

Articole similare